![]() |
Hel en Pest ad infinitum
eenzaam achter de computer
zat de lieve kleine put-e dozig doen is ook een vak lyrisch in breezah UiT j3! d4KK! waarom mij nu niet zo laten in rust en wat sereniteit barbaars gekwaak en dom gewauwel -IEUW- het is een dichtermeid Smileys stinken net zo erg als jullie goedkope lipstick -fancy breezers? afscheid neemt men toch met '...truly'? getrut gedoos en marsepein! gooi hier snel een 'slotje' op, Oh! Opperdoes, mijn forumhaas een artisjok -maar liegen doe ik niet IEUW en IEUW en Hel en Pest, maar 'ad infinitum'!!! (en luister Dimmu) |
Gefrustreerd :p?
Ik vind het wel grappig, beetje aparte stijl... |
Gefrustreerd!
|
zwaar gefrustreerd, is op te maken uit je gedicht en alle commentaartjes die je overal hebt gepost. Niet helemaal je dag?
anyway, het gedicht vind ik nogal vaag. heb je gewoon het wordenboek gepakt en alle woorden door elkaar geklutst soms? |
weird :D
|
hmmmm aan de reacties te zien is hij goed..
hoort ook vaag te zijn.... je uit je frustratie op een leuk aparte cynische manier....kool! observaties zijn dik! |
Vaag, maar dat maakt het juist wel leuk..
Dimmu luisteren?! Mwah, iets te nep als je ze in het echt hoort, doe mij maar wat harders.. *Sist zachtjes: zeikerd* |
Bravissimo ad infinitum! een lust voor het oog, deze sgop tegen de demon die DOMHEID heet. :D
|
Ik vind de tweede strofe heel mooi lopen.
|
Geen reacties van de doelgroep, jammer... Maarja, dat geeft alleen maar weer aan dat die reddeloos verloren is, vette pech. Nou, doosgevallen, de tering hé!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind hem prachtig..
|
Erg apart inderdaad. Loopt lekker en klinkt ook leuk.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |