![]() |
een verhaaltje
hoi mensen, mijn allereerste topic in dit forum, jeppie. (doe ik anders nooit maar het werd me aangeraden)
bij deze een verhaal dat ik zelf schreef, geef maar commentaar. Ik heb wel ff gedacht aan mensen die net als ik een hekel hebben aan hele verhalen online op een forumpage te lezen en heb dus de mijne op word-formaat beschikbaar gesteld (natùùùùùrlijk virusvrij). Aandachtpunten: 1. behalve de (opzettelijk) Vlaamse dialogen zit het zeker vol taalfouten, sorry, kben anderstalig. Correcties ook welkom. 2. Wat vinden jullie van mijn stijl? teveel uiteengezet? te weinig actie? enz.?. Onschuldige Zieltjes |
Lief verhaaltje.
Het vlaams dat je gebruikt komt beetje brak over loth, lijkt een soort van mengeling van brussels, antwerps en nederlands van over de grens. |
de dialogen zijn gewoon brussels/vlaams-brabants... af en toe niet te overdreven dialectisch gemaakt om het voor iedereen nog verstaanbaar te houden. Maar kzal er eens op letten dat het niet te "artificieel" overkomt. thx.
|
niet veel reply's... of moet ik echt mn heel verhaal in een post pasten? da's toch geen gezicht.....
|
Heeeeeeel goed (y) !
Echt verbluffend. Heb 'm met plezier gelezen. |
mooi verhaal en leuk beschreven.
heb hem helemaal gelezen. dik! |
Cool verhaal :)
|
thx mensen
|
heh, yah, goed man! leuk verhaal! het dialect is niet zo erg, daar lees je wel overheen.. de verkeerde lidwoorden zijn hinderlijker, of hoort dat bij dat dialect? nouya, uhm, verder was et gewoon goed, koel om te lezen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |