![]() |
GBA SP en games importeren
Hay,
zoals jullie allemaal weten is de gba sp in amerika veel goedkoper dan hier, namelijk slechts 90 dollar. Wie van jullie heeft een gba of een andere product in amerika bestelt en naar europa laten verslepen? Hoe ging het in zijn werk, hoe heb je betaald? Duurde het lang? hoe duur is het om hem uberhaupt naar nederland te laten komen? Nog een ding: de amerikaanse SP zal toch ook wel europese games kunnen draaien , toch ? |
met ps2 enzo kan dat meestal níet.
andere regiocode enzo. en je moet verzendkosten erbij rekenen. hoe duur is die hier dan? |
de gameboy is regio vrij
en de rest van de vrage weet ik nie |
hier is de gba zon 130 tot 140 euro.
verzendkosten zijn ongeveer 7 euro. najah, ik word er niet echt wijs van |
www.dvdboxoffice.com
gratis verzendkosten en grote (positieve) prijsverschillen in vergelijking tot de Europese markt! (y) de gameboy is idd regio vrij, dus bestellen die shit! :) |
thx man...
die site van dvdboxoffice, is echter alleen canadese dollars :) hoe laad ik de lithium batterij nou eigenlijk op? komt er een adaptor bij het apperaat? |
Citaat:
|
Citaat:
176 c. dollar voor een gba sp is 111 euro. Amazon verkoopt voor 100 dollar plus iets van 7 euro verzendkosten, dus het ontloopt elkaar niet te veel Goldensun er bij kost 36 euro (y) eheyy, en deel twee wat hier nog niet eens uit is is nog goedkoper :) |
Maar je hebt er dan geen garantie op :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |