![]() |
Moederdag
jaja, het is alweer bijna moederdag!
Wat zijn jullie plannen? Ik geloof niet dat wij er iets aan doen, maar ik zal wel een cadeautje kopen ofzo. Eigenlijk vind ik moederdag niet meer dan nóg een commerciele "feestdag", maar oke.. Wat is nou eigenlijk de "ultieme moederdag".. wie heeft het in godsnaam verzonnen :D |
Mijn moeder is altijd rond die tijd jarig, dus we doen er niks aan
(wil ze zelf ook niet) |
ontbijt op bed en elk jaar hetzelfde kado(geurtje ofzo)
|
Ik stuur een kaartje, een weekje later heb ik m'n eerste examen dus ik ga verder niets doen :P
|
Citaat:
|
Ik moet nog iets kopen want anders krijgen we ruzie. :o ;)
|
Ze krijgt een foto van mijn vriend en mij. :D En misschien nog iets anders, maar dat moet ik dan nog verzinnen ('k heb nog twee weken, dus :)). De moeder van m'n vriend krijgt hetzelfde en onze oma's ook, lekker makkelijk. ;) :D
|
Moederdag?
Oh ja :o |
moederdag? vink stom, je hebt vaderdag, moederdag, dierendag weet ik veel wat voor dag, en kinderen dan?? die worden nooit eens een dag extra lekker verwend...
|
Uhmmm.. Wanneer is dat ook alweer? :o
|
Citaat:
Denk aan; sinterklaas, kerstmis, verjaardagen van kinderen en gewoon álles wat ze het hele jaar door al krijgen... Elke dag is kinderdag... Zeur/ |
Citaat:
|
Citaat:
go girl! ;) |
Ik koop een cadeautje, maar verder doen we niets bijzonders op die dag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou maken wij es een keer ontbijt voor haar, en ik denk dat ik maar een bosje bloemen koop.
|
niks verdient het gewoon niet.
|
Citaat:
|
ach me moeder is die dag ook gewoon jarig, dus het scheelt me iedergeval in kado's :o
|
Ik heb voor mijn moeder de 2e film van Harry Potter gekocht op DVD.
|
Haha. Nee, doen wij niet aan. Ik wist niet eens dat het het al bijna weer was. Boeiend.
|
Mijn moeder wilde een nieuwe fiets, dus ik geef wel een financiele bijdrage :) Maar misschien ook wel gewoon een cadeautje, ik zie wel..
|
Ik koop niks... misschien help ik haar met opruimen ofzo :D
|
Ik krijg op de bewuste dag van m'n vader altijd een cadeau in m'n handen gestouwd die ik dan mag geven aan m'n moeder. :o
|
Ik geef m'n moeder een pyjama! :o
|
Doe niet aan moederdag..
|
ze zegt dat we niks speciaals voor haar hoeven te doen maar als we dan ook niks doen vindt ze dat toch wel heel jammer. duss ik koop een cadeautje voor haar en maak het ontbijt ofzo. Het hoeft niet veel te zijn, maar helemaal overslaan vind ik (en mn moeder) ook niet leuk.
|
ntbijtje opbed en klein cadeautje, niets bijzonders
|
Niet veel, zal wel weer een afgezaagd cadeautje worden :o :D
|
geldtrekkerij vind ik het..
maar goed ik doe er toch maar aan mee...misschien iets voor onder douche of iets dergelijks ben wel benieuwd wat ik krijg. |
wij doen niet aan moederdag :)
|
meestal kleinigheidje kopen voor dr
maar dit jaar ben ik er met moederdag niet |
op moederdag heb ik een toernooi :\ vaagheid! maar ja we doen vast nog wel iets leuks eraan er gebeurd meestal wel wat leuks. en de dag daarna vertrek ik naar Parijs voor een week met school. yeah :rolleyes:
|
we komen de 10e thuis van turkije(http://smilies.nl/crying.gif wie schopt me het ziekenhuis in?), maar m'n vader zal wel wat halen. Dan is het zo van: "hier, voor je moeder, volgende keer mag je ook wat kopen". :p
|
gebeld worden door de eigenaren van jip.. das de hond die we hgaan krijgen over paar maanden en die nu zwanger is en uitgerekend is op moedersag\
verder niks |
Vind het maar een vage dag, toch doe ik er elk jaar aan mee, meestal met een cadeau uit de Marskramer of Kruidvat
|
Citaat:
|
mn moeder is dan op vakantie :D
|
De moeder is dan ook op vakantie. Wel zo makkelijk. :p
|
Ik doe er niet aan mee. Mijn ma vindt het ook niet erg ofzo, want ik laat wel vaker op een spontanere manier blijken dat ze een tof mens is :o
|
k moet nog even overleggen met m'n vader en broertje wat we eventueel nog kunnen doen, zal niet zo bar veel wezen denk ik, maar een kleinigheidje kan nooit kwaad :)
|
krijgen we dat weer, nouja ik koop wel fijn een zeepje ofzo (y)
|
Citaat:
|
|
ik koop meestal een geurtje voor me ma.
of geef der gewoon geld zodat ze het zelf kan kopen,heeft ze het ook lekker zelf voor het uitkiezen :p :D |
Ik koop wel wat leuks en als ze niet eerder wakker is dan ik maak ik wel een ontbijtje.. ik vind het altijd alleen fokking moeilijk iets leuks te verzinnen om te kopen.. en als ik het vraag is het van: verzin zelf wat!...ja ma, dat lukt dus niet..
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |