![]() |
vind ze mij wel leuk
He k sms al een paar weken meestal int weekend met een meisje
zij stuurd dan altijd een berichtje en dan gaan we de hele avond zo wat door ik vind haar wel erg leuk maar vind ze mij wel leuk dan please help me !!!!!!!!!!! |
Tjah, dat kan ik zo niet echt zeggen! Waar ken je haar van?Hoe is de omgang met haar in het echte leven?Wat smsen jullie dan zoals in grote lijnen (dat gaat me verder niets aan...)
Als zij ermee begint KAN het wel zo zijn...Hoeft niet perse... |
Ja, dat kan je nooit precies weten he. Vraag het eens aan haar..? :cool:
|
Citaat:
we smsen over vakantie enzenz |
Mhh, ik zou t niet weten....De enige manier om er 8er te komen....Ask her....
|
Citaat:
wat kank zege of sms na haar dan (k ben ook veel te verlegen weethet k ben niet goed in dit sort dingen)? |
Citaat:
Je zou alleen kunne zeggen; ik vind je leuk... Maar das wel erg simpel...Misschien moet er iets persoonlijks bij...Je kan in het berichtje beginnen met haar naam dan een , en dan; 'ik ken je nu al een tijdje en begin je steeds leuker te vinden' , zoiets.... Je kan afsluiten met de vraag wat ze van jou vind.... Succes! |
Ik zou stoppen met dat ge-sms, want je Nederlands gaat er echt schrikbarend van achteruit...
Zoals iedereen al zijn; vraag eht haar... |
Citaat:
|
Misschien heeft ze er over nagedacht en begint ze je nu echt leuk te vinden.
Flikker die mobiel weg, ga erheen en wees een man! :cool: |
En een cursus Nederlands lijkt me ook wel goed. Ik hoop _ECHT_ niet dat je in real life zo praat!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En 'regel' je meisjes in real-life. Dan weet je in ieder geval zeker hoe en wat. |
Citaat:
of misschien wil ze gewoon sex |
Nou, dan is het gewoon een kwestie van bruut nemen.
Sim-pel. :cool: (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |