![]() |
Ab Energizer :?
Ons ma heeft zo'n ab energizer oid gekocht, je weet wel, zo'n band om je buik die schokjes geeft. Ik heb hem nu om, je voelt het wel maar werkt zoiets nou echt? Iemand die er al dikke buikspieren van heeft?
Volgens mij is echte oefeningen doen veel gezonder, maar aan de andere kant.....ik ben lui :P |
Citaat:
|
nah zon ding werkt bij mij niet, werkt te slecht voor mijn super getrainde buikspieren :) ik heb zon ab-roller
|
Geloof niet in dat soort dingen..
Zelf doen is beter lijkt me. |
volgens mij helpen die dingen voor geen meter en daarbij kunnen ze nog gevaarlijk zijn ook.
bijvoorbeeld die Ab-tronic, door de stroomstootjes die dit ding afgeeft kunnen er hartritmestoornissen ontstaan, das toch niet niks |
Citaat:
|
ik heb dr ook zo een.. het voelt alsof het werkt dus ik denk dat het wel werkt.. ik vergeet em alleen altijd te gebruiken
|
Waarom een prull kopen dat zelden werkt. Der zijn zat technieken die beter werken en het kost je geen geld.
|
Citaat:
|
cool... maar moest je niet allemaal van die gore gel op je buik smeren enzo?
|
Citaat:
|
haha ja die hebben wij ook! moet je jezelf eens in de spiegel zien als je zon ding omhebt, vooral bij je benen is het maf! *krijgt beeld van spastische bewegingen voor zich* :D :D Nee, ik waag me daar niet aan, geloof er geen barst van dat het werkt en bovendien sport ik toch genoeg. en kijken naar mijn vader die dat ding al 3 maanden gebruikt :eek: zonder resultaat, is veel leuker! :D
|
Dat ding helpt ook niet bij het afvallen, je krijgt er dus geen strakkere buik van, maar het helpt je spieren versterken en daar is het zeker een goed apparaat voor! Wij hebben m ook!
|
nu begrijp ik waarom die reclames al jarenlang non stop worden uitgezonden: Bijna iedereen in Nederland koopt die troep!!! :eek:
Het zal me ook niets verbazen als half Nederland die gospel CD's in huis heeft, lol... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |