![]() |
Darkness
Gister een hele enge film in de bios gezien, genaamd: Darkness. Spannende film, maar niet echt speciaal. Er zitten enge stukken en onverwachte wendingen in het verhaal ( nou ja, iig een).
Wat jammer was ( dat liet de zaal ook heel duidelijk weten) is dat er totaal geen einde aan de film zit. Niet alleen een open einde dus, maar echt een slecht open einde. Wat vonden jullie van deze film, of lijkt deze film je leuk? |
Jaśme Balagueró's DARKNESS is een GROTE tegenvaller. Veel cliche's, zwak scenario en matige acteerprestaties. De eclipse verraad ook dat deze film al jaren in de maak is. Eigenlijk gelijk na het succes van THE NAMELESS, het debuut van Balagueró, werd er aan begonnen.
Er is nog een aardige sfeer naarmate het einde en het lijkt even gruwelijke te gaan worden. lijkt... |
Tot ik gister de trailer in de bios zag, had ik er nog nooit eerder van gehoord...Op zich zag t er wel spannend uit, maar echt interesseren kon t me met dat korte stukje al niet...
|
Legatus, dat vind ik dan zo flauw. Heb je dat ergens gelezen ofzo? Ik bedoel die informatie voegt echt niks toe.
|
waar mensen zich allemaal druk om kunnen maken... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mwjah, ik heb de trailer gezien en em..niet echt interested.. maar moet je niet dat open einde geval even onder spoiler zetten?
|
Citaat:
The Recruit heeft een afgerond einde. Oh! Spoiler!! |
Citaat:
Verder begrijp ik je gewoon niet. Waar heb je het in GODSNAAM over? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh please, doe even normaal. Ik vraag het toch, ik dring het toch niet op.
|
Citaat:
|
Na de trailer hoef ik die film niet echt te zien. Ik huur hem wel als hij eenmaal uit is op DVD. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |