![]() |
Vraagjuh
Jullie kenn vast wel
zeld ocarina of time... bestaat er ook zo een soort spel voor op de pc? alvast bedankt... ik kan het namelijk nie vinden misschien 1 van jullie wel doeidoei |
niks kan zelda vervangen
ga op zoek naar project64 emulator, en download de zelda ocarina of time rom ziet er nog beter uit dan op de n64 :D |
Citaat:
en waar kan je die spel dan downloaden? wel ff illegaal maar ok |
Silver lijkt op zich wel wat op zelda.
|
Citaat:
|
http://www.pj64.net/iedefault.htm
daar is de emualtor te verkrijgen, voor roms moet je toch echt zelf op zoek gaan... |
met een beetje kazaa kun je de complete serie verkrijgen :rolleyes: , maar niet de cdi delen
|
emulators zijn handelbaar t/m snes :)
daarna niet meer, besturing veel te moeilijk |
Citaat:
|
als je eenmaal bent gewent aan de controls is n64 emu goed te doen hoor :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Titel voor het gemak even aangepast.
|
OoT loopt zeer lekker op PJ64 1.4
je kan ook gewoon een joypad gebruiken hoor. en als je echt luxe wilt doen kun je erges wel een tussenschakelaardingetje kopen dat je een N64 controller op je PC kunt aansluite.... heeej óf!!! je koop een N64 met OoT! :p |
OoT draait goed op PJ64, dan heb ik de verkeerde rom gedownt ofzo.. I'll try again.. (ik heb echt zoo'n slecht ervaring met N64 roms/emulgators)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb wel de goeie rom in ieder geval... kan ook zijn dat je nog wat grafishce plugins moet downen. die kun je denk ik wel via Dextrose.com vinden. en over die N64... of je kijkt ff op marktplaats.nl daar worden zeer regelmatig N64's met o.a. OoT aangeboden. En bij de gamesspeciaalzaak hebben ze inderdaad gewoon N64's ligge, en OoT meestal ook nog wel. |
Nee, die rom was gewoon slecht, want anderen deden het wel goed (Conker's Bad Fur Day, Waverace 64 (Japans, maar toch), Bomberman 64 etc.)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |