![]() |
Vissen
Ik ga het weer opnieuw proberen....
Wie heeft hier vissen? Een wat voor vissen en wat voor aquarium?? Wat vind je ervan dat er mensen zijn die een vis in een heel klein kommetje rondjes laten zwemmen, of heb je zelf zo'n kommetje... vertel erover.... Ik heb sinds anderhalve week een groot tropisch aquarium (100x50x50) Met allerlei verschillende vissen oa: maanvissen, tetra;s sumatranen en van die beesten die zich aan het raam vast zuigen :) Ik heb zelf ook zo;n zielig vissenkommetje gehad, maar zie nu ik zo'n groot aquarium heb hoe stom dat eigenlijk is geweest. kusssss van mij |
Ik heb ook vissen, al een paar jaar :)
maar ik heb ff een vraagje aan iemand die weet wat ik er aan moet doen. Ik heb al sinds een aantal maanden slakken in mijn aquarium. (vraag me niet hoe ze er komen maar ze waren er oppeens) Het zijn dan wel hele kleintjes, maar het worden er echt heeel veel!!! Ik weet niet wat ik er aan kan doen :confused: Er uit halen helpt niet echt. Wie o wie weet wat ik er aan kan doen?? x Moi |
Ik heb 3 soorten goudvissen. Ze zwemmen in een vierkante plastic bak van ongeveer 30x15x20. Dat is klein en ik vind ze wel zielig, maar ja.
Vissen in een ronde kom stoppen is slecht, omdat het eindeloos voor ze voelt ofzo. En over die slakjes... Volgensmij kun je daar niks aan doen, aangezien ze toch steeds weer terug komen. Maar 't staat toch wel schattig, van die slakjes?! |
Citaat:
Als je er een aantal wilt weghalen kan je dat het beste savonds als het donker is doen. als je dan inene licht maakt zie je ze op het ruit zitten. Ook kun je bij de dierenwinkel een vis halen (ben de naam ff kwijt) en die leeft van die slakken maar dan moet je natuurlijk wel een ruim aquarium hebben en niet zo'n klein kommetje. succes ermee kussss van mij |
Citaat:
(en oja E.v.a., het was eerst ook wel schattig, maar nu niet echt meer ;) ) xxx Maantje |
ach ja........het behouden van vissen vinnik sowiesow al stom :)
kep se self ook gehad ...........zielug! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |