![]() |
Fokke en Sukke!!!!
|
sommige zuigen, sommige zijn wel leuk enz enz enz
|
Soms zijn ze wel leuk, maar ben er geen fan van oid.
|
wel grappig ja :D
|
mjah, ik vind sommige wel leuk, maar ben geen fan ofzo.. ik vind loesjes leuker :D
|
In Amerika worden ze gearresteerd wegens grof taalbebruik.
But officer, those are really our names! Sinds die strip heten ze bij ons Fuckey and Suckey! |
vind ze wel grapsig, ze zorgen voor aandacht voor problemen op een leuke manier zeg maar......
|
Wel grappig
|
Ik ben de trotse bezitter van een tekening op A1 formaat die de tekenaar ter plekke voor mij heeft gemaakt!
|
Dat is gewoon kut, man. :D
|
ach :)
|
fokke en sukke zijn mieters. heb alle5 of 6 boekies plus de 3 jaaroverzichten. mieters!
|
ze zijn wel humor :D
|
Fokke en Sukke zijn goed:) :cool:
|
Citaat:
|
Fokke en Sukke zijn lauw, vooral die ene dat ze op het partijcongres van de LPF zijn: ''heeft er iemand nog een idiote uitspraak?'' :D
|
fokke en sukke, geniaal (y)
|
Hahaha skon
|
Fokke en Sukke zijn geweldig!
Menstruatie is moord! |
(y) (y) fokke en sukke zijn :cool:
|
Citaat:
|
Ze zijn echt tof (y)
|
LOL! :D :D :D :D (y)
|
Citaat:
Oooooh kei lief van jou :D ! Dat waren nog eens tijden he, die utrechtse literatuurdagen :) |
fokke en sukke
houden rekening met een taalachterstand 'kan iemand tegen Mehmet zeggen dat 'ie eruit moet?!' ('k heb het plaatje niet digitaal) |
can someone call Paperz?
|
Fokke en Sukke zijn koel (y)
|
Citaat:
mijn archief is zo'n troep dat ik er niet eens meer aan begin :> |
ik heb zo'n jaaroverzicht van hun, is wel leuk, maar ik vind het ook weer niet geweldig.
|
Om eerlijk te zijn vind ik er niks aan. :)
|
Citaat:
|
www.lectrr.be, die gast is echt leuker
|
Citaat:
Ik heb een t-shirt met "Menstruatie is moord!" :cool: |
Fokke en Sukke zijn :cool: en (y).
Voor mij bijna een reden om een abonnement op de krant te nemen waar ze in staan (NRC toch? :confused: ), maar ik ben te gehecht aan de Volkskrant met zijn Sigmund en Gummbah. Die zijn ook altijd weer geweldig. :cool: |
Citaat:
|
'Spelen NS-je' is gaaf :D :cool:
|
Fokke & Sukke verdubbelt volgens mij het lezersaantal van het UT-nieuws, ons wekelijks verschijnend universiteitsblad.
Maar ze zijn dan ook erg :cool: |
Citaat:
fokke en sukke zijn ook zeker grappig als ik op me werk nix te doen heb ga ik die boekies lezen..*werkt in boekhandel* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |