![]() |
Eindexamen Grieks
Welk of welke tekstegedeelte(n) denken jullie dat ze gaan vragen? Ik weet wel dat je ze beter allemaal kan doornemen maar ik heb het idee dat ze wel wat vragen kunnen bedenken over 'Eurylochos op verkenning' (omdat daar veel stijlfiguren inzitten en er een paralleltekst bij is) of over Skylla en Charybdis.
Wat denken jullie?? |
Ik denk dat je beter alles goed kan leren als je de tijd hebt.. dan zit je ook beter in je vel denk ik omdat je dan weet dat je alles toch wel kent.
|
Ik ben nu bij vers 30 van Aiolos, en blij dat ik er van word :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oei...ik moet er nog aan beginnen...
|
Ben nu ergens midden in Kirke, maar het schiet niet echt op, ik heb het een beetje gehad met al die teksten :/
|
Ik ben bijna bij Kirke.
|
Ik heb het 1,5 week geleden geleerd, maar ik ben bang dat ik ondertussen alles van grieks al vergeten ben :(
|
ik word er een beetje suffig van, maar ik ben er bijna!!
ben nu bij Helios, maar wel al een uur of 25 geleerd.... |
Citaat:
|
Nou nog een leerdagje, ik heb het nu toch wel een beetje gehad.
|
Ik ben klaar, ik ben nu aan het herhalen, en het gaat vrij goed (y)
Allemaal heeeeeeeeel veel succes morgen! |
Sh*t, ik ken al die teksten niet, en het is al morgen, ik ken wel globaal waar het verhaal over gaat, en ik bid tot de onstervelijke goden, de gelukzaligen dat ze niets vragen over skylla, charibdis of de runderen van helios
en dan nog scanderen :mad: grieks: :o |
Citaat:
Hoe ging je Grieks? Het is nu 10.35 en ik zit voor je te duimen hoor! Mijn Rome-foto's zijn klaar!!! Jouwe ook? Ik bel je na het examen! xxx E!!en |
Grieks was makkie (y)
|
Ging goed (y)
|
Was goed te doen :)
Weet iemand waar en wanneer het correctiemodel wordt vrijgegeven? |
Citaat:
Ik geloof om 13.00 dus nog een paar minuten wachten! |
Citaat:
|
Ze staan nu al op www.cito.nl (y)
|
ik heb et best wel redelijk gemaakt, we gaan voor de 7 mensen :D
|
Het was makkelijk. Dat had ik zonder leren, met alleen doorlezen ook nog wel gekund. Als de rest ook zo makkelijk is, stop ik acuut met leren.
|
Ja, met alleen doorlezen kom je er prima. Ik heb waarschijnlijk boven de 7 en ik heb alleen de vertaling doorgelezen :p
|
Bij mij ging t juist slecht :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |