![]() |
De gemiddelde maat borsten
ik weet dat veel mensen me nu een zeikerd gaan vinden enzo maar ik vraag het lekker tog!! :p ;)
wat is een gemiddelde maat borsten wanneer je 13 bent?? ik heb zelf nu AA70 ofso en vind ze eigelijk best wel klein!! :o :rolleyes: maja als je iets NUTTIGS te zeggen heb, REACTIES PLEASE!! :) (y) |
maak je vooral geen zorgen ik ben een halfjaar ouder dan jou en heb ook 70AA :rolleyes:
|
Joh ik had niks op die leeftijd, en was er blij om ook. Onhandige dingen ! :p
|
ik had toen 75 b
|
Boeiend, dat verschilt per persoon, er is geen goed gemiddelde, er wijken zoveel mensen af. Als je op je 21e nog geen borsten heb kan je je zorgen maken omdat je ze te klein vindt, eerder niet.
Trouwens, je wordt er heus niet minder populair om bij het andere geslacht, denk ik.. |
Op je 13de... ehm... zelf had ik toen nog geen bh's volgens mij, alleen van die topjes... Mja, ze begonnen toen pas een beetje te groeien...
Nu heb ik iig 75B... |
Ow ja ik had geloof ik ook van die topjes :o . Maar verschilt per persoon, de een heeft op zn 13e AA en de ander C. Nu zit ik tussen 75 B en C in, das pas vervelend.
|
pff..13?! toen had ik ech nog nix... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
aangenaam kennis te maken :) |
Citaat:
|
Citaat:
14V - Lid 13? Weet ik veel wat het gemiddelde is, volgens mij heeft het overgrote deel erwtjes.. Had 75A denk ik. Ze groeien (meestal) nog wel.. |
ik ben 19 en zit nog steeds op de A .. iets van A125 ofsow :D ,ik vind B ook eigenlijk te groot maar ok
|
Ik heb geen idee welke maat ik heb, in ieder geval iets tussen een grote B en kleine C en ben er wel tevreden mee.
Op m'n 13e had ik volgens mij nog niets en was er heel erg blij mee! Ik denk ook niet dat er een gemiddelde maat is op jouw leeftijd, bij de ene gaat het eerder groeien dan bij de ander. |
Ik ben bijna 5 jaar ouder en heb nog niet eens een normale cupA
|
ik had toen 80b
|
Citaat:
Nou ja,ik pas ook in van de A dingen. |
ik had toen ook vrijwel niets, komt wel goed joh... je hebt nog genoeg tijd om te groeien. Don't worry, you'll be fine
|
Citaat:
ZEIKERD! ;) |
ik ben 15 (en een half :)) en ik heb ook bijna niks
ik denk dat AA me wel pas, maar omdat dat niet echt nodig is draag ik nog gewoon van die topjes het ziet er trouwens ook niet echt naar uit dat ze echt groot worden, omdat in minn familie wel meer kleine borsten zijn, en mijn zus van 18 ook niet zoveel heeft (verder heeft ze ongeveer dezelfde bouw als ik) |
Citaat:
Maar om ook even antwoord te geven op je vraag ik denk dat het gemiddelde bij 13 jaar tussen de A en B cup ligt.. |
Ik had volledig helemaal niets. Begon pas te groeien toen ik 14 was.
|
ik ha op mn 13e volgens mij 75A, en nu nog steeds :/, maar ik pas nu ook regelmatig in een B-cup, dus het is toch nog wat gegroeid...
|
Toen ik 13 was had ik echt niks. Maar inmiddels is het allemaal goed gekomen, dus er is nog hoop voor je :)
xxx Kronkel |
wees blij dat je bijna nog niets hebt! Het zal vast nog wel komen en jongens van jouw leeftijd zijn zelf enorm irritant:
*Had zelf B en werd door klasgenoten uitgescholden voor lolo ferrari (of hoe je dat ook mag schrijven) * maar goed ik heb nu 75C |
Citaat:
toen ik 13 was had ik ook B.. ik ben nooit uitgescholden maar ik hoorde de jongens wel roddelen over of ik wel of niet opvulbh's droeg wat dus echt neit zo was, maar zij waren overtuigd van wel. |
Bij vrouwen van 20 is overigens bij maat 34-38 cup B gemiddeld, bij maat 40-44 cup C. Maar daar moet je pas over zes jaar naar kijken.
|
ben 14 heb ook A vink niet zo erg ik bedoel ze groeien tog nog!
|
13? ehm toen had ik geloof ik ook A, maar ik droeg lekkur helemaal niets! (had er geen zin in!) nu moet ik wel :( dus, k zou me niezzo druk maken als ik jou was
|
komt nog wel meid
maak je er maar niet druk om als je jong bent, zit je maar te "pushen" dat ze komen, zijn ze er eenmaal vind je ze vaak een grote last :D |
Iedereen raakt zo langzamerhand een beetje gefixeerd op grote borsten door de media e.d. Het gaat erom dat je borsten mooi bij je lichaam passen, anders is het ook geen gezicht.
En maak je geen zorgen, het groeit vanzelf nog wel. |
toenk 13 was hadk ook iets van A70 ofsow..
nu.. 2 jaar later.. E70 (en gloof me.. das ook lastig.. met bh's en bikini's kopen).. dus dat komt nog wel :p |
E70 :eek:
die wil ik zien :cool: |
Citaat:
|
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens wéét wat voor cup ik heb. Ik draag altijd sportbikini's van de hema en dat zijn alleen de maten xs t/m xl. Ik heb ontzettend kleine borsten, terwijl ik 18 ben.
Er bestaat dus zeer zeker geen gemiddelde maat borsten. Iedereen is anders... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben 4 maandjes 15 en heb iets van 80A..
Bij ons in de familie heeft iedereen grote borsten, me ma iets van 80D :eek: Ben nogal smal dus hopelijk krijg ik dat niet. Maar on-topic, je hoeft je nog geen zorgen te maken als je 13 bent, dan groeien ze haast nog niet, ik had iig nix toen ik 13 was. |
Citaat:
|
ik ben 17 en heb 75 C
|
Je hoeft je zeker geen zorgen te maken!
Ze zullen nog wel groeien. Op mijn 13de droeg ik zelfs nog geen Bh's Nu heb ik 75 B |
ik denk dat t nu wel duidelijk is... ;)
|
Citaat:
|
Toen ik 14 was had ik iets van B. Maar ik heb altijd al meer gehad dan mn klasgenootjes op de middelbare school :( (zit nu op 75 D)Bij de ene beginnen ze nou eenmaal wat eerder met groeien dan bij de ander.
Ach meid, wat boeit t? zolang jij maar tevreden met jezelf bent. |
okeej allemaal bedankt voor de reacties!!
ik ben (even voor de duidelijkheid) helemaal niet ontevreden met mezelf, maar juist erg tevreden!! mijn borsten passen (nu nog) bij mijn bouw en dat had ik me ff moeten bedenken voordat ik dit topic begon!! :rolleyes: :p maar jah ik ben nu eenmaal iemand van eerst doen en dan denken he!! ;) :p :o |
ben tevreden met wat je hebt! :)
Ik ben bijna 17 en heb 75d so what???? Als bij je lichaam past ist toch (y) |
Citaat:
idd, het past wel bij mijn lichaam. |
Cup D
|
Gemiddeld Rawsteel, niet wat jij hebt!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |