![]() |
Quentin Tarantino
Wat vinden de mensen hier van hem? Ik vindt hem echt een geniaale reggiseur, en ik was behoorlijk onder de indruk toen ik Pulp Fiction voor het eerst zag. Daarna ben ik nog meer films van hem gaan kijken, (reservoir dogs, true romance en dusk till dawn) en die vond ik ook allemaal wel goed eigenlijk. Weet iemand van jullie overigens wanneer er weer een nieuwe film van hem gaat aankomen? Ik heb al een hele tijd niks meer van hem gehoord.
http://www.epix.net/~carson/tarntin.gif |
die kerel is idd geniaal ik heb from dusk till dawn en pulp fiction op video liggee hiero ergens.
|
ook geen idee waneer we weer iets van hem kunnen aanschouwen maar geniaal is hij cker!
|
Citaat:
|
Reservoir Dogs en Pulp Fiction zijn uitstekende films van Tarantino. Jackie Brown heb ik nog niet gezien. True Romance en From Dusk Till Dawn heeft hij geschreven, niet geregisseerd.
|
Goeie regiseur, Reservoir Dogs en Desperado zijn goed.
|
kill bill wor de volgende film die uitkomt van hem. daarna komt er een jaar later nog een oorlogs film uit ook door hem geregiseerd.
zelf wacht ik nog altijd op "the Vega Brothers". lijkt me echt ee ngeniale film maar ook naar kill bill kijk ik uit. ik heb trouwens al zijn films hier thuis liggen. (killing zoë en NBK zijn ook naar zijn script trouwens!) |
Quentin Tarantino is absoluut een goed regisseur, een van de beste........ Reservoir Dogs, Pulp fiction en Jackie Brown vond ik prachtig.
|
Citaat:
Same here Hield een tijd geleden steeds in de gaten hoe de vorderingen gingen, maar heb het opgegeven...ik merk wel wanneer ik naar de premiere kan... Vega bros lijkt me echt fantastisch net als kill bill Zoveel gezeik dat het nog wel even kan duren volgens mij |
reservoir dogs en pulp fiction briljant, jackie brown goed en de rest wat overrated imo...
|
Citaat:
Enfin, From Dusk Till Dawn(Alleen script), Reservoir Dogs en Pulp Fiction zijn wel goede film van hem |
Citaat:
Desperado is geregisseerd door Rodriguez, die tevens "el mariachi" heeft gemaakt, dat was zeg maar de low-budget versie van desperado. In ieder geval, QT heeft zeker wel veel meegedragen aan het maken van desperado, mede doordat ze goede vrienden zijn van elkaar. |
Citaat:
|
Citaat:
http://us.imdb.com/Name?Tarantino,+Quentin om zijn filmography te zien |
Kill Bill gaat zó ontzettend hard aarsch schoppen, dat wil je *niet* weten.
|
Heheh HELL YEAH
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben wel samengewerkt aan From Dusk Till Dawn en de twee vervolgen daarvan. |
Citaat:
En Tarantino zal wel niet zoveel met het maken van Desperado te maken hebben, anders zou hij wel credits gekregen hebben, denk ik. |
Citaat:
|
natural born killers heeft hij ook geschreven maar is slecht
reservion dogs is nog zijn allerbeste film |
Tja het is hoe je het bekijkt. RD ismet zo weinig geld gemaakt, maar meesterlijk in elkaar gezet.
PF daarintegen had een veel groter budget en is meer "volwassen", ik ga toch voor PF..dat is gewoon de BOM Hoewel al zn eigen geregiseerde films prachtig zijn, varierend van heel goed tot subliem, met als PF als toppunt. Ik verheug me ook zo op zn nieuwe projecten...tering beter schiet ie op! Gelukkig zijn er genoeg andere regiseurs die ook goede smaak hebben, waardoor de kwelling van het wachten redelijk wordt teruggedrongen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |