![]() |
Gedicht over ontzag.
Gladiolen vloeien voort
uit verticale verflijnen, terwijl het plafond wegschroeit onder het opkomen van de maan. Ondertussen is het koolzuurhoudende gezelschap sterk het spoor bijster geraakt. Panelen van angst vervormen de realiteit, alhoewel er altijd nog hoop is op een einde. |
Ik.
Appelsientje is schadelijk. Terwijl het monster der maatschappij ingewikkeld rondbonjourt, is Frans tekeningen aan’t maken. Momenteel is binnen wat buiten is ontoegankelijk voor ongeïntresseerden. Het snoep is op, ik stop. |
Drenhendse knecksofnehksch.
Ongezwuendraliorischee stoncknahbeiheickerende stijghijgher! Ick heb ten teide van nijghsgebreikelijkheid sterk moeten improviseren. Gestandaardionismotische gebruikelijkheidsstoornissendokter. Knuppelfluk met schervengerecht in de knotschnabijheid. Alhoeweliteitsgerechtelijk de pannekoekiaanse verkneukelingen sterk gedemolatiseerd zijn, kan Johan Gielen zijn boeltje wel mengholiajiseren. Hasj is lekker. Peace. http://home.wanadoo.nl/dijkstra.fedd...leys/smoke.gif |
Kijk.
Om je heen. Ontdek. Alles. Iedereen. Overal. Is nergens. Jij, ontzaggelijk. Alhoewel, tijdelijk. “Do you want to?” Je reageerde niet. Je heup. Mijn tandvlees. Ik schreeuwde nog, maar je lachte niet. Hoer. |
Ten tijde van tijdelijkheid,
is de tijdloze gedachte niet weg te denken. Mijn gevoel voelt meerdere gevoelens. Maar gedachten willen niet gevoed worden. Ik zei nog, ‘Hee!’. Op het moment dat ik momenteel becommentariseer spelen meerdere factoren een cruciale rol. ‘Goed, hè?’ Nu moet je niet denken van ‘Shit!’, want een gegege. Is ook niet dat je zegt van. Dus. |
vind het opzich wel leuke gedichten,
ik moest er alleen wel ff wat langer overna denken.. |
Drugs... grote jongen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |