![]() |
Als ik jou zo zie
De tranen prikken in mijn ogen
als ik jou zo zie Ik wou dat ik wat wanhoop weg kon halen om in te ruilen voor mijn liefde... Een brok in mijn keel als ik jouw ogen zo zie Ik zou je zo al mijn hoop geven om jou goed te doen... Hoop zo ver weg bij jou alleen maar verdriet Ik zou je zo alles geven Al zou je het niet eens nemen... :confused: :confused: :confused: |
Hij loopt misschien niet overal even goed,
maar ik vind hem wel heel erg mooi, want de boodschap is heel herkenbaar. Prachtig gedaan (y) |
[QUOTE] Yesterday schreef:
Hij loopt misschien niet overal even goed, maar ik vind hem wel heel erg mooi, want de boodschap is heel herkenbaar. Prachtig gedaan (y) [QUOTE] Helemaal mee eens! Gevoel en boodschap zijn erg duidelijk dus misschien dat je hem eens kunt laten lezen aan de persoon waarover je schrijft. |
puur gevoelsgedichtje, niet bijzonder, zo heb ik vroeger ook velen geschreven...
|
Citaat:
ik vond hem zelf ook al niet lekker lopen, maar ik weet niet wat ik eraan moet veranderen..Tips? |
mooi!!
|
Wauw! Ik had um kunne schrijven voor mijn vader...
Ik herken mezelf er heel erg in! Heel mooi! (y) |
Citaat:
Maar misschien kan de auteur dit stuk tekst beter opsturen, ben ik in principe wel eens met Gothic. Zegt me niet zo heel veel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |