![]() |
zomaar een gedicht over verloren liefde
The Ring
Months have passed since I embraced you Touched the softness of your skin Looked into your mysterious eyes Today is filled with loneliness The past with fading memories A waking dream, hope Only the ring I wear Reminds me of your love The connection we once felt The letters carved in the silver A name I know so well And is yet so far away Even the future must bear The reminiscents of passed times Like my hand that wears your legacy When you and me cease to exist Outlived by this metal circle History will not fade away For what has become Has become And what will come Will come willen jullie je mening geven? :) |
mooi
|
Idem
|
ja, kvind t ook heel mooi.
mss kan je het voor een liedje gebruiken :) |
Mooi!!
|
dankje voor de feedback
jammergenoeg kan ik niet zingen en ik vraag me af of het te zingen valt, naja als je de goede muziek schrijft :). btw A waking dream, hope is een uitspraak van aristoteles, hij zei: 'hope is a waking dream' miss moet dat op filosofie forum :D greetz |
Rijtje 'mooi-vreemd' uitziende woorden, maar als gedicht is het niet zoveel. Het is geen geheel, een paar interessante woorden en dan een brakke structuur, ach... Als je zoiets in het Nederlands schrijft lijkt het subiet nergens meer op, ziemaar.
|
Citaat:
dankje voor je feedback groetjes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |