![]() |
Als je een politieke partij zou maken,
met welke forummers zou je dan in 1 partij willen zitten?
Met wie absoluut niet? Wat is de naam van de partij? Of, als je geen eigen wilt, voor wie stem je? Wat zouden je plannen zijn voor de Kantineland? Wie wordt minister van wat? Belangrijk De verkiezingen beginnen op 30 april 2003, en eindigen op 7 mei 2003. Lijst van partijen: • PSO • DBDP • FPE • DT • Informatiepartij Meer! Meer! Regels: - Elke persoonlijkheid mag maar 1x stemmen. - Lijsttrekkers stemmen automatisch op hun eigen partij. - Meer dan 10 persoonlijkheden (stemmen dus) wordt bestraft. Klachten/informatieregeling: 0900-klinfo |
Snik. :D
Ik wil sowieso met jou en MoonMonkey. :p En cartman666 voor de computerkennis. (y) |
Ik ben het eens met Dminor (y)
|
En jullie plannen zijn?
|
ik doe alleen aan militaire coups.
wie doet er nog meer mee? ik vind dan dat FA minister van Informatie meot worden :cool: |
Mijn partij heeft als hoofdstandpunt dat er geen wettelijke taboe mag heersen op seks, zodat ook vermeden wordt dat ouders kinderen zelf nog op allerlei rare manieren moeten vertellen of juist moeten vermijden het te hebben over hoe het zit met seks. Daarom: seks in het openbaar moet kunnen en zelfs worden aangemoedigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
*stemt* |
Citaat:
|
Citaat:
Ook verwijs ik u van harte door naar de DBDP. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Filosofische Partij Evito
FPE Voor een humaner en filosofischer forum. Omdat wij moeten nadenken over wat we doen!! Sluit u maar aan! O ja, die gele rotkleur gaat dus echt weg! Bovendien mogen er vrijelijk naaktfoto's gepost worden en krijgt Mennuz een proces aan zijn broek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maak duidelijk waarvoor je stemt..
Stemlijst: • PSO 4 • DBDP 3 • FPE 3 (lijsttrekkers stemmen ook?) Anders: • PSO 3 • DBDP 2 • FPE 2 |
De Tegenpartij
Mijn partij zal dat dan zijn :D Deze partij is tegen alles en iedereen, wij zijn tegen elk voorstel dat gedaan word, niet omdat we het er niet mee eens zijn, maar omdat we uit principe er tegen zijn :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wanneer zijn de verkiezingen afgelopen? (of wanneer beginnen ze)
|
Mijn lijst:
1. Evito 2. Paranoide 3. Terror Koe 4. BertBart 5. Poesiefox 6. eXo 7. Perseus 8. MickeyV 9. Tweety2k 10. gegennazis wij zijn een linkse partij! btw dit moet nog wel met bovenstaande heren en dames besproken worden |
Citaat:
|
Idd, dan ga ik zo ook maar ff mijn hele msn-lijst lid maken :D
|
Maar wanneer zullen we de verkiezingen dan laten aflopen?
|
Citaat:
|
Of zodra wij een coalitie kunnen vormen natuurlijk. :D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wil nog weleens wijzigen. :o :p |
Citaat:
De verkiezingen beginnen op 30 april 2003, en eindigen op 7 mei 2003. Ze had het al opgeschreven. Is wel goed denk ik, of 2 weken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben niet online. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil wel met nare man in een partij... :o (dan moet hij natuurlijk wel mij noemen, anders sta ik voor l*l :D). En ik weet geen naam, maar het moet links en progressief zijn. Maar ik wil ook wel gewoon voor GL in de Tweede Kamer. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De tussenstand..
Stemlijst: • PSO 4 • DBDP 3 • FPE 3 • De Tegenpartij 2 • Anneee's naamloze partij (naam komt nog? ;)) 1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18. |