![]() |
Bust
De Engelse Di-rect. Verschrikkelijk. Ik snap niet dat dat nou perse ook hier een hit moet worden! De platenmaatschappijen worden bedankt hoor! (n)
|
Dat nummer heet 'The year 3000'.
|
correctie, dit is nog erger als direct...
|
Tering, wat erg..
|
Citaat:
Verschrikkelijk, om eerlijk te zijn. |
"I took a trip to the year three thousand
This song has gone multiple platinum Everybody bought our seventh album It had outsold Micheal Jackson" klopt.. in 3000 leeft michael jackson nog steeds. Zijn droom wordt werkelijkheid. |
Citaat:
|
och, niet iets om me druk over te maken...
|
Citaat:
|
Wat een verschrikkelijk walgelijke blije bekken trekken die barbies zeg. blech.
|
Bust is gewoon (n)
|
Ik vond het zo slecht dat ik dacht dat het wel Nederlanders zouden zijn.
|
op de radio werden ze een punkband genoemd... maarrem ze hebben niet eens een drummer, dus dat zegt al genoeg denk ik
|
3 jongetjes die constant springend proberen hun gitaartjes te bespelen... maar ze zijn geen boy band hoor! :rolleyes:
|
in belgie worden ze bustED genoemd
raar? :confused: |
Citaat:
|
Ik vond het al raar, in de videoclip zie je namelijk de hele tijd Busted voorbij vliegen. Als ik het goed begrijp heet de band dus Busted, maar voor nederland Bust.
|
voor een band zonder drummer vind ik ze erg goed klinken
|
Ik heb ze gezien op de BBC in een of ander jeugdprogramma. Da's dus mooi de eerste punkband met huilende meisjes in het publiek... of wacht... zou het dan toch gewoon een ordinaire boyband zijn :rolleyes:
|
Citaat:
daarom zijn ze zo punk |
Citaat:
|
VoOrAl HuN sPrOnGeTjEzZz In T bEgin VaN dE cLiPzZ zIjN sOoWw PuNkZzZz
:rolleyes: |
iemand ooit een ander nummer van ze gehoord dan the year 3000(wat idd gewon een kutnummer is)
|
alsof ik dat vrijwillig op zal zoeken.
|
Citaat:
of hier al een band die busted heet Ik weet niet welke van de 2 t is, maar zoiets was t wel. Trouwens dat nr op zich gata nog wel, maar die boys vresleijk nep met hun gitaartjes enzo, bleegh |
Citaat:
de platenmaatschappijen willen gewoon geld verdienen, en ik geef ze geen ongelijk :) of je nou timmerman bent of bij een platenmaatschappij werkt |
ik krijg spontaan uitslag als ik dat nummer hoor :mad: :(
|
Citaat:
en: Hebben ze geen drummer? Haha (rutger voel je je geroepen :P) |
Ik erger me heel erg aan de jongens, ik dacht eerst dat het crazytown was.
|
- waar is dr drummer :confused:
- geen van hun speelt echt gitaar of bass als je goed kijkt (n) |
Ik dacht dat dit topic over FLOORPUNCH ging...
BUST! |
in de tekst:
i saw a boyband, and another one, and another one :mad: conclusie: in het jaar 3000 zijn er nog steeds spiegels wat een eikels!! boutlui |
Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk wel een aardig liedje.
Maarja, zo zie je maar weer: smaken verschillen |
Uhmm..jij hebt denk ik (nog) geen smaak. Maargoed je bent maar een klein meisje die nog geen weet heeft van de evil bedrijven die je deze SCHIJT door de strot trappen.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eXo, steun me hier mee wil je? ;) |
Citaat:
|
echt wel 10 x zoveel respect voor di-rect als dit boybandje
|
ze zijn extreem zielig, 3 jongens met allemaal een (bas)gitaar in de handen, terwijl ik duidelijk een drummer hoor.. Maarja, ik snap het al: de drummer is natuurlijk niet knap genoeg en daarom mag die niet meedoen..: Zoals ik gisteren luid keels over het podium schreeuwde toen ik en mijn band een anti di-rect platen...: 'Fuck de commercieel poep stemmen!'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zo hadden ze voor year 3000 een nummer en dat heette iets van 'What I go to school for' en nu hebben ze 'You said no' en die staat nu op 1 in the UK... Ach ik kan wel om Busted (ja ik noem ze zo) lachen. :) wat overigens niet wegneemt dat de nummers die ik gehoord heb eigenlijk nergens op slaan. |
ik had hier wat gepost maar dat is nu weg?
|
ik vind ze echt geweldig. gewoon zo zwaar triest dat ik ze cool vind, nieuwe hanson in blink182 versie :D
|
backstreetboys met gitaren.
dat vind ik ervan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |