![]() |
Regen dag
Het regende op koniginnedag. Dus heb niet veel gedaan. Wie heeft er wel iets "boeiends" gedaan?
|
Ik heb buiten gestaan...... In de regen.. En de onweer... Om als vrijwilliger te helpen bij kinderspelletjes.. Goed he... Gelukkig stonden we naast de reddingsbrigade....
Bluh... |
ik ben naar de stad geweest maar eht regende dus zijn we met zn allen in de mac gaan zitten en hebben daarna een film gekeken, vanavond ga ik naar een feest (y)
|
Ik heb geholpen met het opzetten van de
politieke partijen van DK. :cool: Verpleegster gespeeld, opgeruimd, ingepakt, geinet, gekookt, de was gedaan, cadeautjes ingepakt, schoongemaakt, film gekeken... Waarom iets anders doen dan normaal, alsof koninginnedag zo speciaal is.. |
Ik heb me verkiesbaar gesteld :)
En ben de stad (Eindhoven) ingeweest |
Citaat:
|
Ik was gister naar Den Haag geweest en vandaag lekker lang uitgeslapen. Daarna heb ik de trein vanuit Den Haag weer terug naar Tilburg genomen en nu ben ik weer lekker thuis. Vanavond komt mijn vriendin nog dus dat is ook erg leuk. Is dit allemaal boeiend genoeg? ;)
|
Ik ben van België, en vandaag vieren we onze 50 dagen! Vanmorgen naar school, maar geen les, vanmiddag barbeque gedaan met gans de klas (het was gelukkig redelijk droog toen). Daarna nog een beetje nagepraat (en ja ook en beetje gedronken :o ) En vanavond nog naar de 50 dagen fuif!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gekeken naar 2 gozers die ik kende die al sinds gistermorgen 9 uur op een paal zitten..... op 4 meter hoogte. haha
|
" Boeiends ", lekker zeik nat geregend in Amsterdam. Egt een lekkere Koninginnedag was het weer. Khad er vanmorgen echt zin in maar naarmate het meer en meer ging regenen niet meer. K*t Regen. I Hate That.
|
Citaat:
|
Hier regende het ook, niet zo heel erg verder.
Ik heb heel de stad door gelopen, beetje in cafe'tjes gezeten ofzo... Ik heb me iig niet veel van de regen aan getrokken, behalve dat we soms wat langer ergens bleven dan de bedoeling was :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En had ik al eens gezegd dat je mijn gedachtes NIET meer mag lezen ? :o |
Hoeft alleen brabant deze week soms niet naar school of zo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens Mij Heeft Heel Gelderland Vrij D8 Ik |
Citaat:
Hier zijn iig een hoop middelbare scholen die deze week vakantie hebben, tis niet voor niets overal onwijs druk (geweest).. En ken nog wel mensen uit andere steden die ook vakantie hebben. :) Heeft niet heel Nederland rond deze tijd vakantie? |
Citaat:
|
Kan hier wel bij:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=462117 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |