![]() |
Deftones - Minerva.
Oké de videoclip is er dus: meningen? Ik heb hem net gezien en hij is wel cool naar mijn mening. Doet me een beetje denken aan bepaalde White Pony videoclips. Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, hier kan je hem downloaden.
|
zag hem vanochtend op mtv2, klonk wel aardig (de muziek dan), clip eigenlijk niet echt gezien (was in de keuken ontbijt aant maken)
|
Citaat:
|
alphen aan den rijn, maar het zit hier achter zo'n decoder kastje van Casema, kost paar euro per maand om het pakket te krijgen waar het in zit (maar je krijgt er dan wel playboy channel ook bij :P )
|
de nieuwe matrix reloaded soundtrack is te downen en daar staat ook een nieuw Deftones nummer genaamd Lucky You op. Ik heb hem nog niet gehoord, maar hij staat in el queueos.
|
Is de rest van het album ook al ergens te downloaden ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klinkt cool
|
Citaat:
Wel lekker sfeertje. |
Clip met bijbehorende nummer zijn wel ok :) (y).
|
MTV2? Oh leuk...2x zoveel rommel.
|
Citaat:
digital bath\?? geweldig nummer imho |
Net clip gechecked:
Onmiskenbaar deftones!!! Yeah lekker nummer, beetje poppy in het refrein, maar niet storend KAN NIET WACHTEN OP ALBUM!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
net gezien erg tr00.
Ziet het album gaarne tegemoet. |
Coole clip (y)
|
ik vind het absoluut een zeik nummer, als de rest van de cd weer van dat emotioneel lama gekerm bevat dan hoef ik em niet :(
|
Citaat:
|
dat zij ik ook niet :)
ik vind het voor de deftones helaas tegenvallend. |
deftones zijn (n)
|
'God bless you all, for the song you sing'? :confused:
|
gaap wat een saai nummer. valt me wel tegen :-/ hopelijk is de rest vh album interessanter om naar te luisteren.
overigens, chino wordt wel steeds vetter, letterlijk genomen. |
|
Citaat:
Het eind is trouwens best mooi gedaan (y) |
hoe kut zijn de defytones?
|
Citaat:
around the fur en white pony zijn resp. tof en megatof, maar ik kan nog niks zeggen over minerva want die heb ik nog niet gehoord. |
http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan...mages/1459.jpg
sorry, kon het niet laten :p |
Citaat:
|
Citaat:
fuck you, loser. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ruig. goed gemaakt. art work is wel crappy :> |
Chips op lege maag. nooit doen.
Ik vind het een goed nummer. Ben zwaar benieuwd... welke positie dit album zal innemen, wel gevoel het losmaakt... |
Citaat:
It takes one to know one.... |
Adrenaline is (y)
Offtopic: SSER: coole avatar trouwens :cool: |
Citaat:
Wij horen bij de OHM-gang :cool: |
www.deftones.com - nieuwe deftones site is online
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |