![]() |
Hoe lang kun jij je adem inhouden?
Ikke 1 minuut en soms nog wa secondes erbij. Wat is jullie record?
Gooi het in de groep... |
Geen zin in..
Bovendien is dit topic laatst ook al geweest. |
Mijn record? Pfff, volgens mij bijna 2.5 minuut ofzo. Maar daar zou ik wel weer ff voor moeten oefenen.
|
precies 1 minuut :D
|
Ik zou het niet weten..
zal wel tussen de 30 sec. en de 60 sec. zitten... |
ik heb een keer twee jaar geleden in een wedstrijdje 3 min. gehaald, maar dat kan ik nu echt niet meer! :rolleyes: :p
|
je kan er op trainen, maar zonder dat ik train kan ik het 1,5 minuut :)
|
15 seconden
|
tijdens zware inspanning ongeveer 35 sec en gewoon 2 min moet lukken
|
Nee ;)
|
Te kort iig.
|
eigenlijk kan iedereen standaard ongeveer 2,5 minuut zijn adem inhouden, alleen het verstikkingsgevoel is zo zwaar vervelend :)
|
|
Na 25 sec. klapte m'n mond open... :o
(Heb ook astma, en een verkleinde longinhoud door een anatomische afwijking.) |
Weet ik niet, en ik heb ook geen zin om het te proberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet iemand ook toevallig waarom je korter je adem kan inhouden als je veel beweegt? |
Citaat:
Het is geen touw, het is een veter, ik weet het beter :o |
Ik heb een grote longinhoud dus ik kom wel op de 2 minuten :)
|
Citaat:
Citaat:
|
1 minuut 10 en de vorige keer was het 1 minuut 5, lol
|
hmm nah ik kom nu niet verder dan 2 minuten rond, dan knap ik echt :P
ik ga weer trainen en proberen de 2.5 te halen! |
*hijggg* dat was ook precies 2 min rond
|
zo.................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...............................lang
|
minuutje ofzo
|
Hee vet ik wist niet dat je dat kon trainen! Ik haal nu bijna de 2 minuten.
|
niet lang
|
Ik ga het nu bijhouden;
oeh, 35 seconden maar... mja, onder water lukt het me toch langer, omdat het dan móet ofzo... |
1,5 minuut....
|
circa 1.45 minuten
|
Mijn record ligt (idd door trainen) op 2.17 min
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |