![]() |
wat moet ik hier nou van denken
Er is een jongen die steeds naar me zwaait, roept en lacht en we hebben echt constant :eek: contact en we praten steeds vaker met elkaar en hij weet zelfs mun naam terwijl ik het hem niet heb vertelt...
maar hij zei laatst opeens dat het hem wel erg opviel dat als hij achter de pc zat ik er ook zat, en als hij me ziet roept ie heel hard.. eeej daar heb je dat meisje weer maar wat moet ik hier nou van denken vind ie me irritant en wil hij gewoon stoer doen, of vind hij me leuk? |
kzou zeggen....vraag het hem!!
gewoon een keer (voor de grap) 'Wat moet je? :D' |
klinkt alsof hij je heel leuk vindt, zou ik zo zeggen
maja idd gewoon vragen is ook een manier :p |
hij vind je leuk ja.
|
Hij vindt je leuk, lijkt me duidelijk. Als hij je niet leuk zou vinden, zou hij nooit je naam hebben geweten als je het niet verteld hebt...
|
Citaat:
Kijk, de kans is wel groot dat hij je leuk vind (aankijken, naar je roepen) maar zeker weten doe je alleen door het te vragen he :) |
ja, hij vind je leuk
|
Ik denk dat hij je misschien wel leuk vindt.. maar dat hij iig denkt dat jij hém leuk vindt.. :D
Hij denkt dat jij speciaal voor hem op msn komt (tenminste, dat bedoelde je toch met "achter de computer"?), enz. Hij probeert in ieder geval erg stoer te doen.. het is een beetje moeilijk te zeggen of dat nou komt doordat hij zich gevleid voelt, omdat hij denkt dat je hem leuk vindt.. of doordat hij jou ook wel ziet zitten.. Probeer in ieder geval niet overduidelijk achter hem aan te lopen ofzo. Laat hem maar eens wat initiatief nemen :) |
Hij doet alsof hij je leuk vindt.
|
Waarom niet direct vragen of hij je leuk vindt? ;)
|
Citaat:
|
ah zit wel goed dus.. maar dat van die pc... ik zat niet op msn ik zat gewoon wat op te zoeken totdat hij zag dat ik bastabs zocht en vond ie helemaal geweldig en ging ie me spelletjes laten zien...
heb z'n msn nieteens en tsja kun je vragen: we praten steeds vaker met elkaar maar dat durf ik niet te vragen hoor :( |
Citaat:
|
hij zit bij mij op school... maar hij doet een andere opleiding
die spelletjes liet ie vorige week zien en 3 dagen erna moest ik iets uittypen en hij zat daar iook en toen zei hij tegen mij dat het hem opviel dat ik er wel erg vaak zat als hij er ook was |
Citaat:
hmmz soms dan ken ik iemand alleen van gezicht en als dan n vriendin ofzow zijn naam door de gang roept ofzow dan pik ik dat op en dan weet ik t nix moeite ontopic: hij vindt je misschien leuk je moet langer met hem om blijven gaan om dat te ontdekken en dan moet je ook nog ontdekken of je hem leukvind |
en...
hoe is het afgelopen? |
haha nou het is nog niet afgelopen
het is nu 2 weken vakantie |
nou, hou ons iig op de hoogte :D
|
*ff wat oud stuff tevoorschijn halen haha (vond ik opeens weer vandaar)*
kverveel me vandaar dak dit doe btw nou hij vond me toen idd leuk, en nou hebben we al bijna een half jaar wat samen :D... vlak na deze berichten geloof ik mndje erna ofzo voegde hij me opeens toe op msn nou daar uren gepraat op school afgesproken daar heel lang gepraat, daarna samen naar de stad geweest hele middag was ook erg gezellig verder niks gebeurd, en toen vroeg ie me mee naar een feest (van vrienden van hem die ik nog nooit gezien had) ben toch meegegaan, nou en daar 14 juni haha kregen we wat en nu nog steeds dus" :D |
veel plezier ermee meid
|
gefeliciteerd
|
leukjes
feli |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |