![]() |
snap jij wat je vriend(in) leuk vindt aan je?
Ik snap eigenlijk niet waarom mijn vriend zo gek op me is, want ik vind mezelf niet zo aardig. Waarom ik zo veel van hem hou is voor mij wel superduidelijk, maar dat snapt hij weer niet goed. Hebben jullie dit ook?
|
Tjah, mn vriend en ik hebben t hier nog nooit over gehad...
Ik vind aan hem leuk dat we best veel gemeen hebben en ik denk dat hij dat ook vind...We laten elkaar goed vrij, want we hebben allebei ons eigen...Familie, vrienden, sport enz. Maar wat hij nou echt leuk aan me vind?Tjah, wel leuk om t daar es over te hebben; 'Schat, waarom hou je eigenlijk van me?' Hehe, ben benieuwd naar de andere reacties :) |
snappen is een andere zaak...
maar hij zegt dat hij het leuk vindt dat ik kritisch ben, in veel geïnteresseerd en openminded. en dat ik, hoewel ik er soms bitchig kan uitzien, toch wel lief ben. en dat ik vaak struikel en dingen omver stoot. tja. |
nu je het zegt... sja, waarom vindt hij mij nou zo leuk om dr een relatie mee te beginnen ??
naja.. boeit ook nie :D |
hij zegt dat ie van mij houdt omdat ik van hem hou :rolleyes:
|
Hij vind dat ik vrij eerlijk en recht door zee ben. Dat vindt hij een pluspunt. en ik ben lief . soms.
|
duuh, ik ben gewoon ontzettend lief, geil, lekker en uhm intelligent :D
"geen idee" klinkt zo stom dus ik denkt toch dat het bovenstaande meer in de buurt komt |
Citaat:
Naja, boeit het ook, zolang hij het maar weet zal 't vast wel goedkomen ;) :D |
Nee :o
Ik weet ook niet wat er in godsnaam leuk aan mij moet zijn.. maar ik weet wel wat ik allemaal leuk vind aan haar. |
qua uiterlijk snap ik het niet, maar ik vind mezelf eigenlijk wel heel erg lief :D :o dus ja.. dat maakt het dan weer goed.. maar ik moet misschien eens een keer wat minder lief zijn, ik laat teveel over me heenlopen. :S
|
Haha, stomme vraag zeg!
Iedere vriend of vriendin vindt zijn of haar geliefde de geweldigste mens op aarde, of je het er zelf nou mee eens bent of niet!!!! :D |
Ik heb niet het idee dat ik de knapste, meest romantische, liefste, attentste, slimste, grappigste jongen op de wereld ben, dus echt snappen doe ik het niet.
|
Uhm, qua innerlijk denk ik liefheid en impulsiviteit
|
Snappen niet, maar ik weet wel ongeveer wat ze leuk aan me vindt. :)
|
hehe bijna niemand snapt t :D
|
Tja ik ben gewoon een toffe meid :p
|
ik denk dat het vooral komt omdat ik volkomen geschift ben en daarbij schattug. en we hebben ook wel veel gemeen
maar ook veel ni enzo :/ nee ksnapput ni zo goed. :o |
ja, ik snap absoluut niet wat hem bezielt.
ik heb em ook verscheidene keren gezegd dat ie gek is, maar dat vind ie niet erg. hij denkt precies hetzelfde. |
Nou toevallig snap ik ook al niet wat hij nou zo leuk aan mij vindt en hoe hij 't al bijna 2 jaar met me uithoudt.
|
ik snap t nooit zo...
heb t m ffies gevraagd en hij zei: wat ik vooral leuk aan jou vind.. je karakter.. gewoon hoe je dingen doet, altijd vrolijk en een heel leuk lachjuh! *krijgt knuffelneigingen* |
Ik heb het hem wel eens gevraagt, maar hij weet het nie, hij vind me gewoon een leuk persoon...
|
geen flauw idee, ze zegt dat ik gewoon lief ben
|
hij vindt me leuk vanwege een hele reeks dingen, en ik hem vanwege een hele reeks dingen. en ja, we snappen niet altijd waarom. hij vindt me bijvoorbeeld leuk omdat ik zo vreselijk direct kan zijn. (veel mensen vinden dit een nare eigenschap omdat ze zich dan beledigd voelen ofzo)
ik vind hem bijvoorbeeld leuk omdat hij mij aan t lachen maakt met de stomste dingen... |
Ik snap niet hoe het kan dat wij verkering hebben gekregen, simpelweg omdat ik TOTAAL ANDERS ben dan zijn exen, maar ik snap wel waarom hij me leuk vindt nu, ik ben erg leuk gewoon ;) :p
Ik weet welke dingen hij leuk vindt aan me, maar dat zijn vooral dingen waar hij pas achter is gekomen toen hij me leerde kennen en toen het aan ging kende hij me dus echt nog niet :confused: Soms hebben we het er wel eens over, het kotm er geloof ik op neer dat hij vond dat ik er leuk uitzag en ik wilde wel verkering met hem dus naja, hij toen ook maar met mij :confused: :( |
Deze topic maakt mij nog jaloerser dan ik al ben op alle mensen die wel een vriend(in) hebben *knipoogt*
|
ik snap het niet echt nee, hij is echt uh...als ik naar hem kijk ben ik gewoon zo ontzettend tevreden, hij is gewoon een ontzettend leuke jongen om te zien, ik vind zelf dat ik behoorlijk wat "niveau's" lager zit op dat gebied en qua karakter tjah, dat klikt gewoon daar is verder geen uitleg benodigd
|
Ik snap het ook niet; ik kan soms best wel gemeen doen maar waarschijnlijk ook wel lief ... maar zolang hij het maar snapt wat hij leuk aan mij vindt is het goed :)
|
Ik kon het me sowieso nooit voorstellen waarom een jongen gek op me zou zijn, maar bij m'n vriend is het wel heel erg. Ik heb de laatste tijd nogal wat probleempjes en stress enzo en ik reageer het altijd op hem af. Ik ben afstandelijk, bot, afwezig, lullig, moe, verdrietig.. Ik maak het hem (ons eigenlijk..) wel erg moeilijk! :( Terwijl hij alles voor me doet en onwijs lief is duw ik hem juist weg. En toch blijft ie bij me en probeert me zo goed mogelijk te helpen enzo. Het gaat nu al 2 maanden zo.. :eek: Meer downs dan ups dus! :p En dat terwijl we pas 4 maanden samen zijn. Ik heb gewoon bijna nooit meer zin om iets leuks te doen, kus of knuffel hem nooit meer uit mezelf en als hij het bij mij probeert te doen draai ik me soms wel eens weg, we hebben ookal 2 maanden geen seks gehad. Het is 3 dagen uit geweest (ik heb het uit gemaakt), maar in die 3 dagen voelden we ons allebei eigenlijk alleen maar rotter! Het is nu weer iets van 2 of 3 weken aan en het gaat wel steeds beter.. tenminste dat idee hebben we allebei gelukkig :) Maar goed, door dit alles snap ik echt totaal niet wat ie leuk aan mij vindt en waarom hij bij mij blijft!
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |