![]() |
[layout]psychic.rephlex
|
Hmm, wel een strakke site! Ziet er netjes uit. Misschien moet je nog even verduidelijken dat die streepjes de inhoudsopgave zijn zeg maar.. maar verder echt strak
|
Voor een artsite is het wel ok. :)
Ik zou persoonlijk graag wat meer samenhang zien tussen het beginscherm en de site zelf. Beiden zijn totaal verschillend van stijl. En het grootste minpunt vind ik eerlijk gezegd de persoonlijke portfolio vensters. Ze zijn non-resizable op een resolutie van -wat is het- 800x600? Redelijk irritant dat ik op mijn 1280 res bij bijna elk plaatje moet scrollen, ik kan ze dus niet eens op originele grootte in één oogopslag bekijken. Oh, en nog 1 klein detail. Blijf consequent in het toepassen van custom scrollbars -> in het portfoliovenster zijn de thumbnails wel voorzien van een stijlvolle scrollbar, terwijl het subscherm waar het plaatje in te zien is wordt gesierd door die prachtige default windows scrollbar. ;) [terzijde] Overigens vind ik vooral het werk van martegod gruwelijk. (y) Bij deze een compliment dus. :) |
Kankerdebanker die martegod is echt getalenteerd :eek: :eek: (y)
|
Uh je site ik denk dat dit beter op S&M kan maar echt onder de indruk ben ik niet en bovendien is je navigatie klote.
En 1 detail als je links maakt moet je er http:// voorzetten :P |
Citaat:
Nou ja, nog steeds goed. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dope.. tis wel jammer dat je na het beginscherm die ene tekening te zien krijgt en rechts de navigatie, kweenie dat vind ik jammer
|
Qua design wel dope.. nog steeds beetje cubadust-stijl.
Waar ik me echter gigantisch aan stoor is dat de navigatie verrekte onduidelijk is. Ik heb er een schurfthekel aan als ik niet in 1 oogopslag kan zien hoe 't werkt, en waar de navigatie zich bevindt. :) Op jouw site moet je helemaal moeilijk met je muis over die piepkleine streepjes prutsen, om er dan vervolgens achter te komen wat er nou eigenlijk achter zit. Áls men er al achter komt. Das 'n minpunt.. |
ik zal de index2 dezelfde lay-out geven als index, de layout van de eerste index is echt dope (y). ook zal ik de navigatie wat duidelijker opzetten.
|
Dit past IMHO beter op S&M.
Maar hij ziet er wel leuk uit, maar zoals iedereen hiervoor al heeft gezegd, de streepjes zijn irritant. Ik wil in 1 oogopslag kunnen zien waar ik heen kan zonder te moeten puzzelen. |
leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik noem het eerder geďnspireerd door... of in de stijl van.. |
precies. rip off is meer copy/paste
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |