![]() |
ik snap het niet meer...
heb ik dus een heel leuk meisje leren kennen via via....en ik ben echt heel erg verliefd op haar geworden. En uit onze gesprekken, en ook die die ik met haar beste vriendin heb gehad bleek wel dat zij ook verliefd op mij was geworden. Nu hebben we dus afgelopen dinsdag een date gehad, en het was echt supergezellig! alleen, zo zei zij het op het station toen ik de trein pakte, ze ziet mij niet als 'haar vriend'. Maar wat ik dus niet snap is dat ze dan bijvoorbeeld in de bios, toen ik haar hand pakte, en mijn arm om haar heen legde, niet afschrok ofzo, ze leek het juist best leuk te vinden... dus ligt het nu soms aan mij of zo?
|
hoi! ik kan me best in dat meisje vinden hoor!
ik heb ook graag eens dat iemand gewoon m'n hand vastneemt of een arm om me heen ligt of zo, dat betekent toch helemaal niets?! iig, denk ik dat ook zij zo iemand is die dat wel leuk vind bovendien vind ik dat wanneer je elkaar voor de eerste keer ziet en daarvoor alleen op de chat ook niet kunt spreken van verliefdheid, maar ja, das mijn mening... |
Ik maak erop uit dat ze je best wel leuk vindt, maar ja, het was pas het eerste afspraakje voor jullie en om dan al meteen te spreken van "je vriendin" of "je vriend"...Misschien dat als jullie wat vaker hebben afgesproken dat ze er dan anders over gaat denken. Het kan nog groeien toch?
|
Citaat:
|
Misschien als ze weer op msn is, dat je dan voorzichtig kan vragen hoe ze het die dinsdag vond en of ze het leuk zou vinden om nog een keer af te spreken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is wel lullig voor je. Kan me niet echt goed vinden in dat meisje. Dus wacht je msn-gesprek af en veel succes! (y)
|
heel erg bedankt allebei, een beetje geluk kan ik wel gebruiken ;)
|
ga ervoor!!
|
Waarom ga je dan niet een stapje verder? Waarom zoen je niet eens met haar? Ik heb nl het gevoel dat ze een beetje bang is om het initiatief te nemen en dan zou betekenen dat jij dit moet doen. ;)
|
Citaat:
|
:( niet dus :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gecompliceerd hè, vrouwen ;)
Iemand gewoon leuk vinden en het fijn vinden als hij je aanraakt, wil nog niet zeggen dat je verliefd bent en gebonden wil zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |