Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   de kleding van je ouders (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=463364)

Onze Zoon 01-05-2003 09:16

de kleding van je ouders

wat vind jij daarvan?

sunflouwer 01-05-2003 09:18

die van mijn moeder is (y) ik baal er ook regelmatig van dat ik niet in haar kleren pas. ( ik ga (bijna) altijd met haar mee shoppen en zeg of de kleren kunnen of niet. en kies zelf ook vanaalles voor haar uit, vandaar dat ze er leuk bij loopt )
mijn vader is echter niks. Hij loopt in kleren van uit het jaar 0 enzo. nee, dat is niks

Evito 01-05-2003 09:20

Die bedekt. En dat is meer goed ook.

Verder zitten er toch geen eisen aan kleding.

Laïs 01-05-2003 09:41

Ik vind ze maar niks. Soms heeft ze wel een leuke trui aan of zo.

nps 01-05-2003 10:12

nee. mijn pa gaat of in fleecetrui met spijkerbroek, of in pak en mijn ma... tsja... draagt vanalles door elkaar. beetje onopvallend eigenlijk.

kaleidoscope 01-05-2003 10:24

Mijn moeder en ik komen heel erg overeen qua kleding, niet precies hetzelfde maar wel een beetje de zelfde stijl. Veel indische rokken, veel laagjes.

ik vind het leuk en haal ook veel uit haar kast :)

Dr. Oetker 01-05-2003 10:43

het zijn mijn ouders.. :)

wat een topic :cool:
heeft de muzieksmaak van je ouders invloed op hun kledingstijl?
heeft de muzieksmaak van je ouders invloed op jóúw kledingstijl?
ben je bang dat als je ouders een kledingstuk kopen, dat iemand anders er de volgende dag ook in loopt?
wat dragen jouw ouders vandaag?
wat is de laatste aankoop van jouw ouders
wat heeft je oma voor het laatst gekocht?

eXo 01-05-2003 11:17

Ik heb laatst 'n paasei van m'n oma gekregen. *exohartje*

sinsere 01-05-2003 11:29

Mijn ouders lopen er best wel leuk gekleed bij eigenlijk. Vrij netjes, maar dat past gewoon bij ze. Het is niet mijn stijl, maar best wel modern.

~Sjeherazade~ 01-05-2003 11:38

pff m'n vader trekt het zich niet echt aan wat hij draagt, voor z'n werk meestal zwarte blazer en nette broek, in z'n vrije tijd gewoon jeans en slobbertruien..

mijn moeder dénkt altijd dat ze heel hip gekleed is, maar dat is niet zo. Al kan ze zich wel heel mooi kleden als ze er zin in heeft.

Triloxigen 01-05-2003 12:01

Mijn moeder draagt voor ene moeder leuke kleding,
maar ik weet niet hoe ik uitleg wat voor iets :D

Ze doet wel aan de mode, maar niet op die manier dat ze denkt dat ze nog 18 is ofzo..

Pebbles 01-05-2003 12:10

Mn vader draagt altijd een spijkerbroek, en dan in de zomer een overhemd met korte mouwen, en in de winter met lange.. mn moeder kiest ook al zn kleding uit geloof ik.. hij heeft een hekel aan winkelen enzo :)

Mn moeder heeft totaal geen kleren die ik wel eens zou willen lenen ofzo, maar op zich is het wel weer leuke moederkleding :) Hoewel er ook een paar erg lelijke dingen in haar kast hangen..

Shitty_Chicken 01-05-2003 13:43

mn ma is een miss etam popje:P ze draagt veel van miss etam, vink nie so heel leuk...:P maar vorige keer gingk mee, heb ik dr toch maar ffies leuk een leuk setje voor dr uiitgezicht (bij de miss etam ja:P )

en mn pa loopt in van die gare wortelbroeken... :( afgrijselijk!!

dyfusica 01-05-2003 13:45

mn ouders dragen suffe lelijke kleren

Lynn 01-05-2003 14:22

Mn moeder heeft dagen dat ze er (voor haar doen :p) leuk uit ziet, maar als ze vrij heeft kan ze soms ver-schrik-ke-lij-ke dingen uit haar kast trekken. Als ze feest heeft ziet ze er wel écht leuk uit (nogal modern voor een vrouw van midden 40) en dan zou ik best haar kleren aan willen hebben. Tis alleen dat zij een veel grotere maat heeft...

Mn vader wordt gestuurd door mn moeder, dus hij loopt er meestal wel goed bij. Spijkerbroek met overhemd ofzo, gewoon netjes. Alleen die schoenen van hem..(n) Helemaal nix (n). Dat heb ik em ook al heel vaak gezegd maar hij is eigenwijs :p

Horror Kitty 01-05-2003 17:18

ik krijg vaak kleding die voor mn moeder te klein is. recyclen, hoera. niet dat ik in heel haar garderobe van vorig jaar rondloop. soms vind ze nog wat oude kleding op de bodem van dr kledingkast. geruite rokjes, of zwarte strakke truitjes.. die mag ik dan hebben als ik ze mooi vind.

Zwavelstokje 01-05-2003 17:20

mijn moeder heeft zeker wel stijl maar wat mijn vader draagt kan echt niet ! :D :D

Mindfields 01-05-2003 17:48

nou, mijn moeder valt opzich nog wel mee. soms heeft ze echt gruwelijke dingen aan, zoals een roze jasje met een lichtblauwe 3kwarts broek.

mijn vader, ach..
loopt thuis, en soms ook onder een pak, op sandalen..
altijd een lelijk overhemd en een ja een broek..gewoon niks zeggend..

maarja, daar maak ik me verder ook niet druk om!

hopefully 01-05-2003 18:12

niet echt super.. mn moeder geeft er niet veel om... maar ze heeft wel nettere kleren, dus als ze echt weg gaat dan is het wel ok, maar gewoon doordeweeks vind ik het niet echt super, maar ach, ik kan er toch nix aan doen, en zeij voelt zich er lekker in.. duss en van mn vader, ach jah werk gewoon pakken, en anders wel nettere kleren dus dat zit wel goed...:)

Paris 01-05-2003 18:16

Citaat:

Mijn ouders lopen er best wel leuk gekleed bij eigenlijk. Vrij netjes, maar dat past gewoon bij ze. Het is niet mijn stijl, maar best wel modern.
Klopt bij mijn ouders wel ongeveer.

maysa 01-05-2003 18:23

best leuk
me pa is zo een beetje een hippie met van da linnengedoe enzo
maar afentoe draagt hij echt wel grappige kleren zoals bv een trui met fluoblauw en groen met zwart witte strepen
om je dood te lachen
men ma is ook zo heel linnen enal en al van die zulke dingen
ben best wel nog trots op hen
totdat ze hun lopersoutfit aan doen

Fleur 01-05-2003 18:33

Wat mijn moeder draagt past bij haar en staat haar leuk vind ik :)
Ze is al wat ouder, maar ze kleed zich niet als een oma gelukkig.

mysecret 01-05-2003 19:50

mij moeder is nog erger dan mij hele school bij elkaar! gewoon te trendy voor een moeder van 39! ze werkt in een moderne kledingwinkel en schoenenwinkel dus heeft er aardig wat verstand ervan..
of ik hier blij mee ben?
NEE---> ze neemt altijd kleding voor me mee(elke dag iets anders is te overdreven) en kraakt altijd iets af als het niet de goede 'kleurencombinatie' is of te saai blabla pfff. vriendinnen zijn jarloers maar ik vind het maar irritant.. :rolleyes:

Sarah 01-05-2003 19:58

Mijn moeder draagt leuke kleren, vind ik. Als zij ze niet meer past, geeft ze ze aan m'n zus of aan mij, en dan dragen wij ze gewoon. Mijn vader iets saaier, maar ook wel leuk. Modern, zonder dat ze meteen proberen 'hip' te zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.