![]() |
irriteer jij je aan de kleding van je leraar
ik iniedergeval wel :p
|
Nee, daar erger ik me niet aan. Dat kan me absoluut niet schelen. De leraar is er om te leren en niet om aan de mode deel te nemen.
|
Nee, ik kan er alleen maar mee lachen. (y)
|
irriteer je je aan de kleding van je groenteman, hovenier, bakker..etc.
wat doet dat ertoe. |
Nee dat interesseert me geen lor.
Overigens ik erger me wel aan mensen die 'irriteren aan' zeggen. |
ja, ik wordt er zo door afgeleid dat ik er de lessen niet meer door kan volgen, zo getraumatiseerd ben ik erdoor :rolleyes:
|
Nee boeit me niks wat een leraar draagt.
|
Citaat:
|
nou ik irriteer me dr niet echt aan, maar soms dan zie ik zown leraar lopen, met zulke duffe kleren aan (!) bedoel, zown zelfgebreidde trui (niet dat daar iets mis mee is) met een clown erop, nou dan denk ik tog van trek ASJEBLIEF iets anders aan!!! sommige zettuh zichzelf graag voor lul, maarja....tis hun lichaam en ik zal ze niet tegehouden...maar echt aan irriteren doe ik niet
|
Citaat:
|
nee, kan ik me niet aan ergeren. Ik erger me wel aan de haarspeldjes van mn lerares natuurkunde....
|
Citaat:
|
Neuh, dat interesseert me weinig. Soms worden er over sommige "creaties" (rose trui met paarse bolletjes erop gebreid, bijvoorbeeld :p) grapjes gemaakt, dat is dan wel komisch opzich, maar verder...ze moeten zelf weten hoe ze erbij willen lopen. :)
|
Normaal gesproken irriteert het me niet, maar als m'n leraar frans een te doorschijnend overhemd aan heeft en je zijn te strakke en bezwete onderhemd er doorheen ziet kijk ik toch liever de andere kant op.
|
JAAAAAAA AARHHH NET EEN BOSWACHTER! :mad:
|
lekker belangrijk...
wel grappig meestal |
ik let meestal niet echt op mn leraren. en al helemaal niet op hun kleding. en ik zou me aan zoiets echt niet ergeren, er zijn echt wel belangrijkere dingen om je druk over te maken.
|
Ja soms zien ze er echt niet uit maar ik ben er al aan gewend geraakt hoor!!
|
Ja vreselijk :rolleyes:
|
als je je daar al aan ergert
|
Ja, enorm :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kon er altijd wel om lachen (als het wat raars was) nu let ik er niet meer zo op. Hoewel er pas een man in een huisdskleurig strak t-shirte rondliep, dat was wel heel erg bah
|
nee, niet echt (ze zien er toch allemaal niet uit!), behalve mijn wiskundeleraar, die heeft z'n broek zo strak zitten, je ziet heel die onderbroek, haha :D , daar lig ik altijd samen met mijn vriendin dubbel om!
|
Citaat:
|
Nee eigenlijk niet..
|
Citaat:
|
nope. ik lach er soms wel om.
|
Groene-geinten-wollen-sokken onder (jaah komt ie) Sandalen.. jaah en dan die met bruine leren riempjes.. echt superfout.. maar wel droog.. ken je lache toch?? daar zijn ze toch voor??? (of niet?)
|
Nee, ik vind het wel altijd erg leuk als je aan iemands kleding gewoon ziet dat het een leraar is. :D
|
jah, echt zo van.. : ow, die's vast leraar..
of: ow, zeker accountant.. kijk, het is net als bij de politie of brandweer: het is een s0ort va uniform.. |
Citaat:
|
nee.
|
Ja, veel dragen witte sokken en dat kan echt niet hoor :rolleyes: .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn leraar Nederlands die kan dr wat van hoor!
Een rode ribbroek met een knal paars shirt, of een rode broek met beige shirt, of paarse broek met beige shirt... ( Hij was vroeger clown :o ) |
onze leraar kan er wat van. ten eerste zijn gezicht (voor het totaal beeld) hij heeft de kaak als een autoband. en daarop een baard zodat hij nog groter lijkt.
en komt 's ochtends aan in zijn strakke wielrennerpak met extra stretch voor aan zijn buik. helemaal bezweet. (schoolleiding heeft hem geboden om te douchen voor hij les geeft) en dan een ribbroek die supergroot het kruis is net als bij een alto/skater. en dan een blouse die meestal aan een kant eruitsteekt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |