![]() |
Bén ik verliefd?
Ik word echt gek... ik weet niet eens of ik verliefd ben of niet! Wanneer ben je nou verliefd ik heb net wel vanalles gelezen over wat liefde zou zijn, maar wanneer bén je nou verliefd???
Ik geloof dat ik nooit verliefd ben geweest en ze zeggen dat als het zo is dat je het dan wéét... maar het is gewoon zo'n chaos in mn hoofd! Hélp! |
Inderdaad, als je verliefd bent dan weet je het. Je voelt je toingig (en dat is écht de goede term. Als je verliefd bent begrijp je opeens waarom toingig een goede term is :D)
|
hehe :D.
Mja, dat weet je gewoon :P. Eigenlijk is deze vraag net zoiets als 'hoe weet je als meisje of je ooit een orgasme hebt gehad?', je weet het gewoon :p. Hoewel sommige jonge mensen (hoor mij nou.. :rolleyes: ) vaak denken dat ze verliefd zijn maar dat dan een paar dagen opeens niet meer zijn, dat vind ik niet echt verliefdheid, zoiets zit naar mijn mening dieper. |
Inderdaad... je voelt het, wanneer je echt verliefd bent... Het voelt anders dan iemand gewoon heel leuk vinden... Ik zou alleen ook niet weten hoe je dat zou moeten omschrijven...
je voelt je inderdaad Citaat:
|
Mja, het spijt me maar het is waar wat 'iedereen' zegt.. Als je verliefd bent dan weet je het wel.. dat voel je wel..
Al hoor ik mensen wel eens zeggen dat ze zich later pas realiseren verliefd te zijn of te zijn geweest.. Mja, je moet er gewoon niet teveel of helemaal niet over nadenken en als je het niet weet gewoon afwachten, je merkt het uiteindelijk wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Like me.... Jees, wat ben ik verliefd... :o |
Je voelt het.. ;)
|
Ik heb ook nog een vraag:
Als je verliefd bent kan het dan zijn dat je een beetje aan de ene kant bang bent voor die persoon en aan de andere kant wil je haar heel graag spreken! |
Citaat:
|
als je verliefd bent voel je dat idd..
mijn vriend was nog nooit echt verliefd geweest en bij mij wist ie t meteen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |