![]() |
The Slackers doen Nederland aan!
Deze keer nemen ze 2 gastmuzikanten mee nl. Glen Adams en Susan Cadogan. Wel een vrij bekende ska band lijkt mij en volgens 'mijn' concertzaal meot het dan ook weer een feest worden. Iemand nog tips voor vanavond wat overigens het eerste optreden van de Europese tour is?
01-05-2003 The Slackers & Glen Adams & Susan Cadogan Vera Groningen 02-05-2003 The Slackers & Glen Adams & Susan Cadogan LVC Leiden 30-05-2003 The Slackers & Glen Adams & Susan Cadogan WaterFront Rotterdam 31-05-2003 The Slackers & Glen Adams & Susan Cadogan Melkweg Oude Zaal Amsterdam 01-06-2003 The Slackers & Glen Adams & Susan Cadogan Ernesto's Sittard 02-06-2003 The Slackers & Glen Adams & Susan Cadogan Ernesto's Sittard |
Ik ken eigenlijk geen liedjes van ze, maar als ik geld over heb ga ik wel naar doornroosje als ze spelen.
|
huh jah ze zouden toch ook nog in de Doornroosje en in de Ekko spelen? :confused:
|
Citaat:
|
Bij Ernesto's sittard wordt weer een officiele live cd opgenomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://images.amazon.com/images/P/B0...1.MZZZZZZZ.jpg |
the slackers zijn echt VAAK in nederland de afgelopen jaren :)
|
Slaapverwekkende band. En tips????? Neem een kussen en een zak hasj mee. Iets in die richting?? :confused: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik ga wel in Waterfront naar The Slackers..
Dan is ook mijn verjaardag :D.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn leuk live
ze spelen niet in eindhoven ik moet dus reizen heb ik er niet voor over.. |
Het feit dat ze een nummer hebben dat "Fried Chicken" heet, maakt ze vet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
melkweg it is!
|
slackers zijn echt crap!
- G.C. |
SKAAAAAAAAA!!!!!!!!!