![]() |
Tele2Mobiel
dit is geloof ik nieuw en vrij goedkoop. ik ben wel geinteresseerd, maar alleen als t goed te bereiken is. ik woon namelijk in een nogal klein dorp en daarom is t dus belangrijk dat t een goede provider is.
heeft iemand ervaring met tele2mobiel? is t goed te bereiken? |
het maakt gebruik van de dekking van telfort(behoorlijk klote dus) maaruh je kunt efe op http://gathering.tweakers.net/ kijken. Daar staat wel veel over tele2mobiel
|
Tele2mobiel is best wel flex hoor Voor mij dan maar ik woon wel in de randstad goeie dekkung dus. Het jammere is dat de tarieven flink zijn verhoogt vanaf 2 mei 2003. Maar het blijft echt nog wel voordelig Denk er wel ff aan de het eigenlijk vanaf 18 jaar toegestaan is..
|
Citaat:
|
Ben (eeuhmm.. t-mobile heetut nu?) is ook prima hoor, zit in friesland dus zelfs daar kan het nog ;P
|
Ik heb ook tele2mobiel maar gebruik het weinig. Het maakt idd gebruik van het o2-netwerk (in de toekomst gaat het weer telfort heten). Het werkt wel, maar alleen heb ik wel het probleem dat als ik iemand bel diegene niet kan zien dat ik bel (nummerweergave werkt dus niet). Ik kan op m'n telefoon instellen dat hij wel het nummer doorgeeft, maar dat werkt maar voor 1 keer. Daarna staat het weer uit. Ik weet niet of dit aan de telefoon ligt of aan tele2.
|
ik heb het ook, heb er zelf geen problemen mee, zelfs als ik in een uithoek van limburg bel heb ik nog redelijk tot goed bereik.
En dat probleem van nummer niet doorgeven heb ik ook, maar ik weet niet of het aan tele2 ligt. Ik had eerst een siemens a35 en daarmee werd mijn nummer wel doorgegeven. Maar nu ik de Sim kaart over heb gezet in zon Postbank-siemensding wordt het niet meer doorgegeven. |
m'n moeder heeft ook tele2mobiel, nummer wordt ook niet doorgegeven.
volgens mij moet je voor tele2mobiel wel eerst tele2 voor de vaste telefoon hebben en wordt het bedrag van je vaste telefoonrekening afgetrokken (als je dan belt via tele2 dus, dus niet via de kpn-rekening), maar dat weet ik niet zeker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |