![]() |
eindexamen havo juist veel of erg moeilijk??
Ik heb al wat vaker gehoord dat het eindexamen (havo) veel is, maar is het dan ook echt moeilijker dan de gemaakte schoolexamens???
Ik moet voor 4 vakken echt leren: tekenen, geschiedenis, aardrijkskunde en economie, de rest zijn teksten! Maar wat ik dus wilde vragen zijn die 4 vakken op het eindexamen echt zoveel moeilijker dan de voorgaande schoolexamens???? ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.... alvast bedankt, |
Dit hangt helemaal af van de leraren. Gaan ze diep op de stof in, hebben ze altijd veel extra uitleg gegeven. Dan kun je er vanuit gaan dat het eindexamen te doen is.
Heeft de leraar echter amper wat uitgelegd en niet veel behandeld en de schoolexamens altijd een eitje waren dan kun je ervan uitgaan dat je flink moet leren voor je eindexamens. groeten |
bij ons is het juist andersom... de schoolexamens maakte ze extra moeilijk.... dus waarscheinlijk zijn de CE makkelijker :)
|
Citaat:
|
euh, ik HOOP dat bij ons de se's moeilijker waren dan het CE, anders ga ik het sowieso niet halen! vooral economie heb ik bar weinig zin in... :(
|
hej ik heb precies het zelfde.. behalve tekenen... ckavee.. had ik hier voor in de plaats...
ik zelf denkt dat het allemaal wel mee valt... als je gewoon goed leerd :) .. je hebt tijd zat... komen we er opelek wel... :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |