![]() |
waar zou jij heen gaan?
Stel, je gaat met vrienden een weekje uit, je hebt geld zat en auto's tot je beschkking, je bent zo vrij als een vogel en hebt verder geen verplichtingen....Waar zou je heengaan en wat zou je gaan doen?
Hou het leuk en bedenk iets extreems wat je werkelijk nog eens zou willen doen... |
Ik zou met een mega stoer auto een wereldreis gaan maken. :cool:
|
Ik zou naar Ierland gaan, logeren in een oud Kasteel...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, in een week. :o |
Ik zou naar Londen gaan in een hotel en dan echt een week daar rond lopen overal naartoe enzo... (y) :D
|
naar een relaxed hotel met heel veel jongeren. en steeds 2 nachten blijven. in een warm land waar ze engels praten.
zon zee strand muziek leuke mensen uitgaan als dat allemaal mogelyk is. ga ik erheen |
ergens aan de rand van een leuke stad (Parijs, Londen, doe maar wat) een hotelletje nemen om alleen te slapen en te ontbijten en de rest van de tijd alle leuke dingen van die stad zien (y)
|
Citaat:
gewoon het rijk voor je alleen... maar dan een kasteel ergens in Duitsland of Frankrijk, en dan als de kampvuren en de drank niet meer genoeg zijn met de auto naar de stad om te stappen... :> En anders, mss mja gewoon lekker lomp naar spanje, de costa op... :D :D |
Naar Las Vegas ^_^
|
Ik zou mn auto's inwisselen voor n vliegtuig, naar Hawaii of de Bahama's vliegen en daar met zn allen beachparty's gaan houden (y)
|
Door Europa (of door een aantal Europese landen) gaan reizen met de auto. ´s Nachts in hotels slapen of kamperen. Overdag in de auto zitten, plaatsen bezoeken, naar pretparken gaan, of iets anders leuks doen.
|
een paar weekjes brommeren met een tent op je rug lijkt me ook nog wel eens wat, maar welke debiel wil er dan mee? :D
|
Citaat:
|
ibiza :cool:
|
Citaat:
|
Volle maan :D
owneej dat was mallorca ;) |
Citaat:
|
:)
ken betere plekjes ;) |
Citaat:
goedkoper zal het iig zijn :> |
:)
heb een gratis vakantiehuisje op kreta...das ook niet verkeerd of duur hoor ;) |
naar schotland, op een hoge berg in de regen mediteren, en dan een worden met mezelf
|
Surfen in Biarritz (y)
|
Ik zou naar Siberiën gaan,met een aantal dames natuurlijk :D
of anders naar Hawai :o Looking for Bikini Babes :cool: |
Finland (y)
|
Naar een zonnig warm oord, waar veel uitgaansgelegenheden, mooi weer en mooie vrouwen zijn! (y) :) En dan elke dag uitslapen tot een uur of 12, 1, dan lekker de hele dag aan het zwembad of aan zee zitten en 's avonds lekker de beest uithangen! :cool: (y)
|
Tokyo, zeker weten. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Last minute naar Australië vliegen en daar een vriend opzoeken, vervolgens samen met hem Sidney eens bezoeken.
|
Citaat:
Zou me daar nestelen in iets leuk.. en mezelf ne keer goed amuseren ofzo :) |
Ik zou naar Zweden gaan. Misschien saai, maar daar wil ik graag heen. :)
|
Citaat:
|
ik zou naar de zee gaan, in een warm land met bergen
|
Ik zou naar Italië racen! Lekker naar Rimini... Veel uitgaan, veel winkelen en veel luieren op het strand!
|
ik zou naar australie vliegen, daar bij de zee.. snorkelen, duiken, in de zon liggen en feesten.. en de laatste twee dagen naar noorwegen ofzo om te wandelen:)
|
Door Europa heen crossen (y)
|
Citaat:
|
Ik zou naar het station gaan... en dan de eerste trein pakken die vertrekt... en na een tijdje uitstappen, en die stad onderzoeken, en dan weer een willekeurige trein... enz:)
|
Gaan hiken in Schotland / Ierland (y)
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
want wat wil een man nou liever dan zaadschieten? en een vrouw liever dan zaadvangen? IDD helemaal niks :p :rolleyes: |
Citaat:
|
met een evolution de hele middelandse zee afgaan
|
Ik zou samen met me vriend naar RIMINI gaan!!
|
ik zou naar frankrijk gaan en een week karpervissen:)
|
Als het er maar warm is en er een mooi zee is, dan ben ik tevreden
|
naar zee.
ergens. |
Ik zou Anfield Road gaan bezoeken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |