![]() |
In welk Stad/dorp zou Bea moeten komen volgend jaar en waarom?
en graag geen "omdat ik daar woon" antwoorden... wel een doord8 en logisch antwoord (maar ik geloof dat dat hier teveel gevraagd is)
Edit: secreet je weet dat ik te dom ben om blond te zijn |
nergens...dat mens word ook een daggie ouder..
|
schop dat mens volgend jaar lekker naar tanzania ofzo, kan ze daar naar de mensjes zwaaien.
|
Citaat:
bovendien wie komt hier nou van onzin en schrijft "ik woont", als 't nou nog een ww was waar je niet aan kon horen dat die "t" hier niet op z'n plaats is... |
Oisterwijk, omdat ik daar woon. :cool:
|
in groningen of maastricht.. dan komt ze lekker neit hierheen en heb ik ook rust en kan ik normaal koninginnedag vieren zonder dat iedereen bij haar aan het slijmen is
|
Amsterdam, omdat iedereen daar blijkbaar heen gaat...
|
Citaat:
|
laat dat wijffie maar es n jaartje thuisblijven
|
Citaat:
|
Londen
|
Citaat:
|
Oldenzaal. Daar kunnen ze wel wat vertier gebruiken.
|
Volgens mij is Bea best lief.
Maar het interesseert me echt werkelijk helemaal niks waar ze heen gaat... Ow wacht jawel... ze moet naar Gennep, want daar woont mijn gehandicapte neef en die zou het kei gaaf vinden haar te ontmoeten. Ja, stuur haar daar maar heen :) |
ergens op de nederlandse antillen ofzo... en dan wil ik wel voor maartje van wegen invallen:)
|
ze meot es naar een warm land. ze lijkt wel dood zo bleek is ze. en die hoeden...volgens mij is ze kaal en verstopt ze dat onder die hoeden. ik verheug me op de dag dat haar hoed wegwaait :D
maar ze is wel aardig denk ik. (ze lacht tenminste altijd) |
in t kleinste gehucht dat er bestaat.
|
ik ben fan van de koningin
maar steeds als ik er heen ga gebeurt er iets waardoor ik haar niet zie |
Het armste dorp dat er is, ergens in Groningen ligt dat geloof ik. Zodat ze zelf in de gaten gaat krijgen hoe schandalig rijk ze is en hoe schandalig arm andere mensen zijn. En aansluitend een tripje naar de Vogelbuurt in Amsterdam.
|
Maastricht, omdat het nou eenmaal de gezelligste stad van Nederland is :o
;) Nee geintje, in Limburg hierow leeft Koninginnedag niet echt zo zoals daar in Holland. Voor mij mag ze daar in Holland blijven in Den Haag of Amsterdam of zo... boeie :o vier het zelf toch niet groots :p |
Zo ver mogelijk bij Deventer vandaan!
|
De Bilt. Ik heb nog wel een paar eieren liggen die nog van Pasen over zijn. Of tomaten ofzo.
Hè... kinderachtig. :D |
Citaat:
|
Iedergeval niet in de buurt van Leiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
noordpool
|
zwolle. natuurlijk
|
Citaat:
Ik ga mooi naar A'dam :cool: Laat haar maar naar Maastricht komen, dat is lekker ver bij Oldenzaal EN bij A'dam uit de buurt :P |
Achjoh, laat de monarchie lekker bestaan maar zonder de bestaande invloeden die men momenteel heeft. Als representatie vind ik alles best, maar meer ook niet.
:rolleyes: |
niet hier iig
|
ik stem voor de noordpool, daar zal ze zich wel vermaken!
|
Heb nix tegen Bea, heb je t Belgisch koningshuis al gezien :eek: dan zijn wij nog goed af!!! Die van ons kan tenminste Nederlands :D. Maar ze zou maar beter wegblijven uit Baarle, het loopt hier al te vaak vol met toeristen en campinggasten, dan zou het helemaal volstromen met 'Hollanders' (Excusez le mot) die alles geweldig lopen te vinden en lopen te springen op de grens... brrr en ondertussen kan ik niet eens meer fatsoenlijk naar mijn werk of een parkeerplaatsje vinden. Bah!
|
lekker boeien van mij mogen ze dat afschaffen (n) tis tog elk jaar t zelfde, met die stomme klompendans en oudhollandse spelletjes ensow (n)
|
geen enkele stad, die trol is zwaar irri, wat maakt haar zo veel specialer als andere? alleen omdat ze de koningin is? omdat ze poen heeft? ik vind er nou echt niks bijzonders aan hoor, laat haar maar lekker ver weg van rotterdam blijven :P
|
Den Helder (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |