![]() |
Me eigen pijpen
http://forum.scholieren.com/showthre...t=eigen+pijpen
in deze topic werd ik niet serieus genomen. Maar ik kan me echt pijpen, en vraag me af of nog meer jongens dit kunnen, en wat is lekker om dan te doen ? Wil jij het ook leren ? --> http://www.anickthedick/selfsuckinstructions.htm |
Tsja, ik ken iemand die dat ook kan, maar zelf ben ik niet zo lenig hoor...
|
Al zou ik t kunnen, lijkt me niet veel :eek:
|
Heel zielig
|
Wat is er zielig aan? Is jezelf rukken dan ook zielig?
Tlijkt mij nogal moeilijk eigenlijk, maar kga wel ff op die site kijken ;) :D |
't ziet er nog al moeilijk uit eerlijk gezegt, maar ja, als je het zo graag wil:rolleyes:
|
Hahaha zouden meisjes dit ook kunnen? :D
|
neej dat is iets anders maar naja misschien heb je ook wel gelijk ieder zijn pleziertje hoor
|
wel handig om een hele grote te hebben :)
|
haha... volgens mij krijg je kramp in je nek...laat je vriendin maar kramp in der nek krijge:D :D
|
Citaat:
ben ik ff blij dat ik je vriendin niet ben. trouwens als ik het bij mijn vriend doe krijg ik geen kramp hoor. alleen hij :rolleyes: |
ach ja..... sommige mensen wel he
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet serieus dus |
Ja, kan ik ook. Alleen krijg er wel erge pijn in m'n rug van, dus bleef het bij die ene keer ;)
|
Sorry.. we hadden ff lol...
Maar het lijkt me nog steeds niks hoor |
ik snap idd wle dat je niet serieus wordgenomen op deze manier..
|
Citaat:
echt 50% van de mannen en iets minder meisjes ofzo! |
lijkt me niks eerlijk gezegd. Ziet er wel heel erg opvouwbaar uit daar op die foto's.
|
Dat was toch ook zo'n vage artiest..Hoe heet hij nu ook alweer? Oh ja die Maralyn Manson( ja vast verkeerd gespeld maar dat boeit nu even niet) Dit dat kan omdat die ribben verwijderd had?
|
:eek:
Nog niet eens ik ben *zo* wanhopig :D |
Citaat:
|
Ik wou alleen even zeggen dat ik je geloof dat je het kan...en heel knap vind ook. Maar wat een gift gewoon aan jezelf, als mijn vriend het nou ook zelf kon, dan scheelde mij dat weer een hoop tijd!!!! Ha ha ha...grapje, maar het is verder niks om je druk over te maken
|
pff volgens mij mist die gast een stuk van zijn rugge wervel
|
Die fotows zien er echt heel en uit, ben eigunluk benieuwd of er nou jongens (of meiden) zijn die zoiets nou uit gaan proberen :D:D
|
En doe je het dan ook vaak?
|
mijn rug is het er iig niet mee eens :)
Volgens mij ben jij behoorlijk lenig... |
Hm... ziet erg interessant uit voor de eenzame doordeweekse dagen... :D
Gaan we proberen vanavond! Weetje.... marilyn manson heeft twee ribben laten weghalen enkel en alleen omdat hij dan zichzelf kon pijpen... Mwoa Dan liever dat yog(hurt)a gedoe. :) |
Citaat:
|
Lijkt me wel lache eruit zien.
|
mmm......behoorlijk GEIL!heeeeeeeeeeeeel GEIL>>>>>>>als meisjes dit nou ook zouden kunnen.......F>U>N! :eek:
k moet gelijk aan dat liedje denken van SOUTHPARK suck on my chocolated salted balls! das wel heel lekker hoor........ een nutella lul! CHEESE :rolleyes: |
Citaat:
|
:rolleyes:
Sorry maar ik vind het best triets |
sick.
|
We don't care, we don't have to, we're humans. Je vorige topic was niet voor niks gesloten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |