![]() |
Ephedra
Misschien een beetje een uitgemelkt onderwerp, maruhm..
Bij ons in Arnhem is een kroeg, de Stortebeker, en voor 2E kan je daar 2 Ephedra capsules krijgen. Er staat op dat je er maar 1 per etmaal mag nemen. Mijn vriend heeft er een tijd geleden 2 genomen en amper geslapen, 2 vriendinnen van me voelde er niks van en ik ook niet, ik heb die nacht gewoon goed geslapen, maar wij hadden er maar 1 genomen per persoon. Kan het dat alcohol het opheft? Want ik heb voor en na het innemen van dat ding bier gedronken. Zo nee, waarom voelde ik dan niks :confused: ? |
Mja, als je alcohol op hebt werkt t meer vernuchterend, maar 1tje is nie zoveel.. Als je veel alcohol op hebt is t natuurlijk mogelijk dat de alcohol de ephedra "overstemt" ofzo, denk ik..
Je kan t wel combineren, maar je moet er rekening mee houden dat als je genoeg efedras ophebt, je veel te lang door kan zuipen omdat je weinig van de alcohol merkt, wat ook nie helemaal goed is.. |
Ik moet ENORM kotsen van Ephedra............ bah :(
|
het gaat niet om 'iets voelen' bij ephedra, je wordt gewoon niet zo snel moe.
|
Ik had eergisteren ook 1 capsule gehad, toen de taxi mij om 3'en niet meer wilde komen halen heb ik eerst een kilometertje gerend, vervolgens een fiets geleend, en van Deurne naar huis gefietst, das ongeveer 12 km, en dat allemaal na een hele dag door amsterdam lopen, blowen en heel lang in de trein zitten.... mijn ouders waren nog wakker toen ik thuiskwam, die snapten niet dat mijn ogen na zo'n lange dag (amsterdam) nog wijd open stonden..... Kortom, die ephedra werkt wel, maar is eigenlijk niks voor mij.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kunt ze hier bij de smartshop ook halen
ik neem ze af en toe, meestal 3 om wakker te blijven ofzo. maar ik krijg er een leeg gevoel en hartkloppingen van. |
pffft...... ephedera.....misschien na een dozijn....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na een uur, zit sjoerd daar zo ......
http://forumpics.phreakers.net/makeitstop.jpg |
:d
|
ik doel bij ephedra altijd een muts op, dat is echt een superknus gevoel op je hoofd, ik heb laatst snacht's 20 km gefietst me ephedra op, in het donker rond 1 uur, en toen ik van mijn fietst stapte draaide mijn benen door :D
|
dat spul geeft vage tintelingen in je kop die je ook soms krijgt als je heel extreem veel blowt... :D
pretty weird shit, en de dag erop ben je zo moe als de neten :rolleyes: no mo' drugs :mad: |
het kan idd echt heel erg verschillend werken jah...
soms neem ik er ook 4 en merk ik niks ook wel es van gekotst wel es (na 2 :rolleyes: ) m'n naam vergeten en ook gewoon lekker lang dansen op 1 :) maar het mooiste was als ik er 2 nam en dan 1 of 2 uur later nog 1 en dan kreeg ik telkens echt een soort mdma effect! echt een gevoel van univesele liefde enzo!!! :) |
Ephedra zuigt... zeker van 1 capsule ga je nixx merken ofzo (je krijgt alleen meer energie) Kheb er eens op lowlands 4 achterlkaar genomen... kwerd toen wel raar en vreselijk geil maar goed... dat kan ook aan mij liggen natuurlijk
|
die foto heb ik onderhand al 5 keer gezien op dit forum
:D maar blijft wel leuk :D |
ephedra capsules vind ik niks, eigenlijk. in A'nem kun je bij de sjamaan ook ephedrine pilletjes kopen, daar merk je veel meer van. ephedrine vind ik wel nuttig spul, je wordt er helder van als je zwaar slaapgebrek hebt, en als koffie 't 'm niet meer doet. dat fijne tintelende gevoel op je huid is slechts een bonus ;)
|
Ephedrine is de werkzame stof...
Ik kan bijna ongelimiteerd drinken met ephedra. En wat die 1 per etmaal betreft, vier kan ook prima :) Die kauwgomballen-ephedra automaat bij de stortebeker is erg handig idd. |
Citaat:
|
Jep, en je bent ge-PM't
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(n)
Citaat:
ik was toevallig die zelfde dag ook in A'dam..... 2 van die dingen gehad.... eigenlijk heel de dag niks van gevoeld ofzo... alleen toen ik ging slapen kwam het probleem ik lag rond 12uur in bed ofzo.... om 04.00uur was ik nog wakker en besloot (zwaar geirriteerd) het nieuws van 8uur, 10uur en het sportjournaal te gaan kijken.... 06.15uur was het laatst dat ik op mijn klok keek.... de wekker ging weer om 07.30uur........ ik hoef die klote dingen niet meer..... :mad: :mad: |
ephedra tijdens werk (pizzabezorgen) ruled, ke krijgt 't er warm van en energielevel is 3 uur lang alsof je net wakker bent.....
|
Ephedra is chill... Combineren met een klein beetje alcohol (biertje of 5 hooguit) en wat wiet door een pijpje... Heerlijk...
Ik denk dat de mensen die het klote vinden gewoon gewend zijn aan sterkere dingen en dus het subtiele niet kunnen waarderen... |
bij mij werkt t alleen als ik beweeg
|
Citaat:
Maar ik geloof dat ik niet echt een type voor pepmiddelen ben, speed vind ik al helemaal nix, en koffie of andere caffeine houden producten moet ik ook niet te veel van drinken.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |