![]() |
vervoer
welk vervoersmiddel past het beste bij jouw lifestyle? de bus, de trein, de brommer, de motor, de fiets, de step, skeelers, springstok etc...
|
fiets
ik woon wel overal ver van maar das gewoon tleukste en tgezondste alhoewel soms ook wel te voet |
oja... en waarom dan? :cool:
|
Citaat:
|
de fiets (y)
|
trein en fiets :)
|
de step! gewoon omdat steps gaaf zijn
tudududdudududuuuuuuu ik heb n step, mijn step is blaaauuuww hij kan wel 100, hoe hard kan die van jououou? ik heb n step mijn step is blauuwww hij kan wel 100, hoe hard kan die van jou? Opa heeft me de step gegeven, Voor steppen is hij zelf te groot. Hij heeft ook geen tijd, want hij moet huilen, want mijn oma die is dood. Samen scheuren door de straten, Wij twee zijn voor niemand bang. 's Avonds droom ik dat we vallen, Maar hij slaapt gelukkig in de gang. Mijn step kan op de golven rijden, Of denk jij dat ik overdrijf? Hij kan vliegen als een vliegtuig. Ik word baas van een stepbedrijf! Hé! Ik leen mijn step aan niemand uit, Hè, strakkies zijn mijn banden lek. Alleen Sonja mag hem hebben: Zij houdt ook van pannekoek met spek. Ref. Ik heb een step, mijn step is blauw. Hij kan wel 100, hoe hard kan die van jou? Ik heb een step, mijn step is blauw. Hij kan wel 100, hoe hard kan die van jou? Hij kan wel 60, hij kan wel 80, hij kan wel 100! Ben je bedonderd? Ik heb een step, mijn step is blauw. Hij kan wel 100, hoe hard kan die van jou? Hij kan wel 100, hoe hard kan die van jou? Hij kan wel 100, hoe hard kan die van jou? |
Nou...ik fiets altijd naar school enzo.....en naar parties met de trein :( :( ....... maar of het bij m'n lifestyle past....dat zal dan wel he....
|
de fiets!!kep er 3 jaja
|
'n auto. 'n sportief model. 'n Mini Cooper S uit midden jaren negentig! :p
|
trein...vind ik relaxt
|
de benenwagen (y)
nooit vertraging, je bent iig zeker dat je GEEN zitplaats hebt, en het geeft me tijd om na te denken. :) |
Onderstaande fiets, maar de mijne heeft een andere (lees: mooiere) kleurencombinatie:
http://www.gazelle.nl/images/bikes/PLAYA_03_big.jpg |
Ligt aan de afstand. Kan ik het binnen een half uur lopen, dan ga ik lopen. Kan dat niet, maar kan ik het wel binnen een uur fietsen, dan ga ik fietsen. Kan dan ook niet, dan pak ik de trein. Tenzij ik me fietserig of loperig voel, natuurlijk - een paar uur lopen of fietsen is best te doen, 't is alleen niet erg efficient.
|
Als ik tijd te veel heb skateboard als het mooi weer is de fiets en bij regen de bus. :)
|
Lopen en trein, soms fiets.
|
fiets, gezond & lekker buiten, ik voel me altijd wel vrij op de fiets (behalve als ik haast heb)
& ook wel Trein, je kunt zo leuk mensen kijken in de trein, beetje lezen, beetje slapen, ik vind treinen wel relekst |
de trein (y)
|
ik fiets meestal.
soms de bus. als het kutweer is of als ik lui ben. en als ik naar ergens redelijk ver weg ga (dwz buiten de regio) ga ik met de trein. maar dit heeft verder geen verband met mn lifestyle. |
De metro, die brengt me naar school en de winkels.
De trein, die brengt me naar mn vriend en hem naar mij. En naar concerten. |
Ik fiets meestal.
Als ik geen zin heb, of ver moet ga ik met de bus. Na het uitgaan met de taxi, en soms ook als ik geen zin heb om op de bus te wachten. :o Soms met de trein als ik buiten Gelderland kom, en deze week mijn eerste rijles! :cool: |
Citaat:
maare ben student dus alles wat gratis is:P rijbewijs heb ik geen geld voor dus veel bus, trein, tram en af en toe de fiets:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Den Busch afgewisseld door fiets of skateboard.
|
Fietsen, maar als k het geld had reed ik rond in een *bling bling* audi s4 avant :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens maak ik het meeste gebruik van de fiets en trein. |
Bus, trein en benenwagen (omg wat een woord) voor studie/uitgaan en fiets om naar m'n werk te gaan. Dus dat hoort dan bij m'n levensstijl denk ik.
|
Citaat:
|
Dem Zug jah!
sjoekesjoekesjoek tuu tuuuuu |
De fiets :)
Makkelijk, gezond en gratis :p past perfect bij mijn lifestyle |
hoe laam ben je dan als je als scholier met de taxi gaat
|
stylo :rolleyes:
|
Citaat:
Heb je de notatie van de melodie voor me? :) |
Citaat:
|
De fiets met stip op #1 (waarom, omdat ik geen rijbewijs heb, fietsen kwijl zijn, nou ja, mooie fietsen alleen dan en ik er 4 heb)
Op #2 hardlopen . . . je moet toch wat in je vrije tijd, en je verbrand ook nog eens calorieën En op #3 uit pure noodzaak, de trein |
1: fiets
2: bus 3: trein oh. en ik loop ook wel redelijke afstanden als ik daar zin in heb |
k fiets naar school en ik loop in de stad.. en bussen vind ik *** want die hebben altijd vertraging of ik neem de verkeerde, of ben net te laat... en ik moet eerst een kwartier lopen om bij een bushalte te komen, duz kan ik net zo goed fietsen... :( :o :p
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je neemt toch niet de taxi als je geen zin hebt om op de bus te wachten? :confused: |
fiets, moet naar school altijd 12 km fietsen en ga ook vaak met de fiets naar het winkelcentrum of boodschappen doen. Dus ik ga voor de good-old-fiets :cool:
|
fiets. Ik ga op de fiets naar school, ik ga op de fiets naar vrienden. Rolschaatsen doe ik eigenlijk alleen als het lekker weer is en dan ook naar vrienden. En als ik naar de stad moet dan pak ik de bus
|
Auto en fiets.
|
fiets
|
Citaat:
Vond ik vroeger helemaal geweldig Ik ga zelf trouwens altijd met de fiets.. Vind ik om de een of andere reden ontspannend... Ik heb wel altijd me discman op.. wat op zich al voor een aantal bijna-ongelukken gezorgt heeft |
trein en fiets
|
Ik doe bijna alles lopend :o
|
oude wrakfiets kan niks beter betalen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |