![]() |
voorbereiden
hoe bereiden jullie je voor op het CE?
ga je alles leren, of eerst oude examens maken en dan je aandacht verstigen om moeilijke onderdelen, of nog anders? Ik ben nu eerst de 3 talen aan het doen (NL, ENG en Duits) dmv oude examens... Biologie ga ik ook eerst testexamen doen en de samenvattingen doornemen. Economie en geschiedenis ga ik nog leren :rolleyes: |
Stof doorlezen, uittreksels maken, examenbundels doorwerken... het gebruikelijke!
|
Ik ben begonnen met een ronde proefexamens. Zo serieus en volgens de regeltjes mogelijk. Zo kon ik zien wat goed ging en wat niet. De talen kon ik meteen al afstrepen, dat ging sowieso wel goed. De vakken die minder goed gingen of waarvan ik wist dat het nodig was, ging ik vervolgens leren.
|
Nou, bij vakken als geschiedenis en aardrijkskunde ga ik alle stof een paar keer doorlezen (je-mig, maar wat is aardrijkskunde sáái).
Voor Nederlands ga ik niks doen, voor Engels een paar teksten oefenen. De niet-leervakken, Wiskunde en M&O, daar probeer ik zoveel mogelijk examens van te maken. Economie heb ik al opgegeven, mijn gemiddelde is niet zo bijzonder laag (6.2) maar ik vind het een stom kutvak en het kan mij geen ene hoer meer verrotten of ik daar een vier voor kom te staan (toch wel geruststellend, de gedachte dat ik minstens een 0.8 moet halen). Hm, ik ga denk ik eerst maar met geschiedenis beginnen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |