![]() |
Fresh Prince of Bel Air
Ik keek het vroeger altijd en nu is het weer op V8.. wel jammer dat het herhalingen zijn, want veel ken ik al, maar ik vind t echt geweldig om weer te zien...
zijn er nog meer mensen die t kijken? |
Ik vind het leuk. :)
Enige wat licht irriteert is de constante wijzende vingers richting racisme. Om naar minderwaardigheidscomplexen te kijken kan je beter de tv op Calimero afstemmen. :p |
Ik vind het ook heel leuk, jammer dat het herhalingen zjin.
|
Leuke serie!
|
Echt onwijs leuk, heb ze ook allemaal al gezien, maar ik kan er nog steeds om lachen :).
|
Ik heb denk ik t merendeel wel gezien..
:cool: [SIZE=0.1]ik ken iemand die in 1 aflevering heeft gespeeld[/SIZE] |
Eén van de grappigste series die ik ken.
|
Fresh Prince ruleert, en alleen nog maar meer om Ashley, zij is echt mooi:)
|
ik heb een keer echt in een deuk gelegen om die serie ... die will had een tape inelkaar gezet van die oom van hem en dan staat die met zo,n dom fluitje in z,n mond ... sloeg totaal nergens op wel geniaal
|
Geniale serie (y) Goed dat het weer op tv is, op BBC zenden ze het trouwens ook uit.
|
Super serie :) geweldig, tegenwoordig vergeet ik khet alleen vaak (n)
|
Super serie, ik vindt die butler echt super. Altijd van die droge humor.
|
Citaat:
|
Will Smith op zijn best. :cool:
|
Fantastische humor :D
|
Citaat:
|
Goeie serie (y). En idd, de butler is nog het grappigst :]
|
Jammer dat ik bijna alle afleveringen al gezien heb :mad::(
|
Citaat:
|
Citaat:
dan kan het toch wel jammer zijn dat er geen nieuwe zijn? wijsneusje :p |
Citaat:
|
jaaaaa geweldig natuurlijk!
*this is a story all about how my life got twisted upsight down!!!* will smith in zn element ;) |
vroeger keken we het elke dag met de hele familie...als we moesten eten en het kwam op tv aten we altijd voor de buis...echt een leuk programma!
|
Citaat:
dan was t: ow fresh prince.. renne! :D |
Ik vond het altijd erg leuk om naar te kijken maar na zoveel herhalingen vind ik t een stuk minder. Tis wel leuk om te kijken als je ziek bent ofzo. :) Maar ik moet wel zeggen dat de personages allemaal leuk zijn, vooral de butler, Will en Carlton. :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |