![]() |
Beatrut
wat vinden jullie v/d kledingstijl van onze koningin? :cool:
als jullie haar een make-over mochten geven, hoe zou jij haar dan kleden? |
dude, meen je dit nou serieus?
|
hip ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks aan veranderen. Is prima zo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou dr kapsel eens grondig veranderen :cool: dit kan echt niet!
|
De koningin heeft al 50 jaar hetzelfde kapsel en draagt al 50 jaar hetzelfde soort van mantelpakjes en schoenen. Als ze opeens iets anders zou dragen, zou ik haar niet herkennen. Laat dus maar zo. Bovendien is dit kapsel wel handig voor op munten, doordat 't zo rond is.
|
'Lekker in de spijkerbroek,' zou m'n vader zeggen :)
Hmm... zelf vind ik d'r voor koningin wel ok, ze moet toch een beetje netjes uitzien etc... |
beatrix is altow :cool:
|
ik vind haar hoeden wel heel erg vet.
|
van top tot teen in chanel (y)
|
Wat Noé zegt, in Chanel, maar wel in de stijl die ze nu heeft zeg maar, niet in eens in een überkort rokje
Ik vind Bea koel :) |
ik zou wat aan der haar doen, al der hoedjes weggooien en haar verplichten een facelift te nemen.
|
Citaat:
Juist die hoedjes en dr pakjes, maken haar zoo Bea :) |
omg..
|
Citaat:
|
K vind toch dat nederland in vergelijking tot andere koningshuizen een ontzettend leuk koningshuis hebben:S:S
*zie Mette-Marit van Noorwegen en die doos uit belgië* nee hoor, niets aan veranderen :D |
botoxen die bea
|
zoveel respect voor haar kapsel echt.....
|
Citaat:
|
Citaat:
en daarmee zoo fout. |
ik zou der een bomberjack geven, met een rood wit blauw vlaggetje, kisten met witte veters, ennuh, zon combat broek ofzo..
|
oh ja, en kaal scheren
|
Citaat:
|
Haar kapsel is 30 jaar geleden speciaal voor haar ontworpen en dat verandert ze ook echt niet: dan krijgt ze commentaar ten top. Ik vind dat ze er altijd goed uitziet, niks aan veranderen. Alleen die schoenen van haar zijn lelijk (n) , ze heeft al jaren dezelfde zwarte pumps. Puntje o.i.d. zou leuk zijn, beetje moderner.
|
ik zou 'n ufo op d'r kop zetten. niet dat iemand dan verschil ziet ofzo, maar 't gaat om het idee. een roze trailertrash trainingspak lijkt me ook we passend voor ons koninklijke geldverslindertje.
|
een trainingspak aan, nike airmaxjes eronder en GAAAAAAAAAN :cool:
|
Niks aan veranderen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |