![]() |
Ogen open of dicht tijdens het zoenen?
Nou.. ;)
|
Dicht.. kan je je meer concentreren op de kus zelf..
maar soms is het wel romantisch om in elkaars ogen te kijken tijdens de kus.. :) En uiteraard ogen open vlak voor de kus... je moet dus niet je doel missen ;) :p |
Dicht, en af en toe stiekem gluren. ;)
|
in het begin (de eerste paar keren dat ik zoende) had ik mn ogen open.. vraag me ook niet waarom..
nu heb ik ze dicht.. dan ga ik helemaal op in het moment.. helemaal op in ONS en vergeet ik alles om ons heen.. ben vaak wel heel alert met luisteren enzo.. weet ook niet waarom.. |
Dicht, veel spannender en romantischer.
|
Bijna altijd dicht.
|
Gewoon je ogen dicht doen en concentreren op de zoen zelf! Waar moet je naar gaan kijken als je ze opendoet?
|
Citaat:
|
ik hou ze meestal open, ik kijk naar zn ogen :D
|
Dicht.. en dan af en toe stiekem kijken omdat ze zo mooi is. *zwijmel* ;)
|
Citaat:
|
Geen idee. dicht misschien voor het romantische film-effect, maar open om je liefde aan te kunnen kijken.
t is net wat je leuker vindt;) |
dicht natuurlijk!! das tog veeeel romantischer en spannender dan met je ogen open.. waar moet je met je ogen open in godsnaam van naar kijken eigenlijk??
|
Ik heb ze meestal een klein beetje open.
|
Citaat:
|
Dicht, als je stopt en ze open doet moet zij heel lief glimlachen :rolleyes:
|
Ik betrap mezelf er toch wel op dat ik vaak mijn ogen gewoon open heb, kweet ook niet waarom...Tis niet dat ik dan om me heen loop te kijken ofzo...ik kijk dan naar hem.
|
Soms open, soms dicht... Maar net hoe 't op dat moment gaat... :)
Dicht is fijner om je compleet te concentreren op de kus, open is leuk om mijn liefje te bekijken... :o |
Citaat:
En dan gluur je soms tegelijkertijd :) |
meestal dicht heel af en toe open om naar hem te kijken als ie ze dan ook open heeft kan je elkaar mooi aankijken *zwijmel*
|
Citaat:
|
Dicht
|
hangt er een beetje vanaf... ik vind t lekkerder met ogen dicht, maar ontzettend lief om te zien hoe mn vriend me kust en dan moet ik ze toch echt open hebben.
|
Mijn ogen gaan als een soort automatische reactie dicht. Soms dan kijk ik wel even naar hem, dat is zo lief :)
|
Citaat:
|
Ik wissel het af.. meestal dicht en af en toe open om te kijken naar het gezichtje dat ik kus.. ligt er wel ook aan met wie en wat ik erbij voel..
maar bij de laatste moest ik toch af en toe wel eventjes gluren om te spieken of het toch echt hem was.. wauw |
Meest dicht ja, af en toe kijken. Als je hem loopt te pesten de hele tijd kijken :p
|
hartstikke wijd open gvd! en KIJKEN!
|
haha dat is grappig, niet jouw opmerking, mijn aars is grappiger dan je opmerking :P, maar van die starende meisjes terwijl ze aan het tongen zijn
|
Citaat:
|
als ik in de kroeg of iets dergelijks zoen dan heb ik mn ogen open, maar thuis dicht. Geen idee waarom eigenlijk....
|
Hmm dicht en af en toe even gluren idd:).
Als je allebei je ogen open hebt, krijg je zo'n vis-effect:D. |
Dicht.. dat gaat automatisch.. ik kan er trouwens erg slecht tegen als hij dan stiekem kijkt ofzo.. of dat nou tijdens zoenen is of iets anders :S :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dicht, dan kan je verder lekker alles om je heen vergeten.
|
Dicht, en af en toe even open... gek genoeg doet mijn vriendje dan meestal ook toevallig zijn ogen even open :)
|
Dicht en dan gluren.. en hij zo heel teder zn oogjes dicht.. mmm lekker vriendje heb ik toch! whihi ben helemaal happy!
|
Bijna altijd dicht, en af en toe eventjes gluren om te kijken of hij geniet :)
|
Ik heb ze vaak dicht, maar soms kijk ik ook weleens stiekem. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
zeker als je allen met je lover in het donker zit is het geweldig om tijdens het "in elkaar gewikkeld" zoenen je ogen dicht te doen, voeg ook nog eens alcohol toe en je bent helemaal in het walhalla :) |
Ik vind met de ogen dicht zoenen wat intelligenter staan dan wanneer je ze wijdopen hebt staan. Wat ik weleens doe is stiekem gluren om te kijken of hij met ogen open of dicht zoent. Ogen dicht houden en zoenen op de muziek is relaxt (y)
|
Ik zoen altijd met mn ogen dicht, maar mn vriend zoent met zn ogen open. Hij vindt het leuk om naar me te kijken als we zoenen. Dat heeft ook wel iets liefs vind ik, maar ik persoonlijk vind zoenen met de ogen dicht "mooier" staan!
|
dicht, dan is het veel intenser, alleen soms doe ik heel ff mn ogen open want hij ziet dr zo schattig uit als ie me zoent,
|
My eyes are always closed :D
waar zou ik dan naar moeten kijken? Liefs Angela |
ik heb ze meestal dicht, maar soms gluur ik wel even (vreemd genoeg altijd met alleen mijn rechteroog). zo heb ik ontdekt dat mijn vriend ze meestal een beetje open heeft :D
liefs Buffy |
Dicht! Maar heel af en toe elkaar even een zwoele blik toewerpen! ;) :o
|
dicht tijdens de kus, want volgens mij ga ik scheel kijken als ik ze openhoud...
na de kus open ik ze meestal maar soms ben ik zo wauwig vanbinnen dat ik ze niet meer openkrijg maar gewoon wacht op de volgende die komt :) ik-pas-dit-maar-ff-aan-want-ik-haat-het-als-ik-een-dt-fout-maak... |
soms dicht, soms open. Open is ook romantisch, staren in zijn (mooie :) blauw-groen-grijze) ogen is zalig
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |