![]() |
vraagje voor de mannen.
Ik was laatst in een discotheek en ik werd aangesproken door een jongen. we hebben even leuk staan kletsen. Het ging o.a. over versieren en zo. Op een gegeven moment vroeg hij aan mij of ik dacht dat hij mij aan het versieren was. Ik zei van ja, maar dat was niet het geval volgens hem. Hij wilde gewoon even leuk kletsen, en als de vonk zou overslaan was dat leuk, en anders ook geen probleem. Nou goed.
Later vroeg hij wel of hij zijn tel nr aan me mocht geven. Nou is mijn vraag aan de mannen: stel je staat in de discotheek en je spreekt een meisje aan (en je praat er zeker 15-20 min mee), doe je dat dan alleen om te versieren, of alleen maar voor de fun, de gezelligheid. Om gewoon even leuk te kletsen dus. vertel :) |
Voor de fun, de gezelligheid. Niet om te versieren. Ik heb al een vriendin.
|
Hoewel ik dan geen 'man' ben zou ik zeggen dat dat verschilt met wie je praat... met de 1 praat je voor de gezelligheid, met de ander omdat je hem leuk vindt. Tenminste zo is dat voor mij. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het 1e overgaat in het 2e :)
Tsja, dat is verschillend dus denk ik. |
gewoon voor de gezelligheid meestal.. maar soms ook nie..
en ben zowiezo al niet zon versiertyp |
Als het maar 20 minuten ofzo is meer voor gezelligheid.
|
Pas als je langer dan een uur met iemand staat te praten betekend dit dat je seks wilt, anders is het gewoon voor de gezelligheid. ;)
|
hangt ervan af of ik geil ben of niet :D :P
4 van de 5 keer wel overigens, als hij je nummer vroeg dan wilde hij je dus duidelijk echt wel versieren. niet zo naief ceres :P ;) |
als je t gewoon bij 20 mensen doet op een avond ben je een vette player :D :D
maar t kan natuurlijk ook gewoon leuk praatje zijn, maar als je iemand niet kent ga je niet voor de lol gewoon even een praatje maken, dan doe je dat volgens mij wel degelijk voor de kick. |
Citaat:
|
Dan wilde hij je wel versieren maar was gewoon te beleefd of te vriendelijk om meteen z'n mond op de jouwe te planten, wat anders wel een gebruik schijnt te zijn in discotheken.
En ontopic: ik doe het niet alléén voor de gezelligheid. Het heeft een tweeledig doel. Aan de ene kant wél voor de gezelligheid, aan de andere kant wil ik uitvinden of ze 'geschikt' is, dus of ik goed met haar overweg kan (en of ze geen vriend heeft natuurlijk). Als aan die criteria voldaan is dan spreek ik nog wat met haar af, maar ik zoen haar sowieso nooit in de disco, dat vind ik smerig. |
Citaat:
Ik vermoed dat hij plannen met je heeft. |
versieren is toch gewoon praten en kijken of het klikt?
of leef ik nog in 1830? |
Citaat:
|
als k zat ben heeft t geen betekenis....
en als ik nuchter ben......dan durf k niet :o |
voor de gezelligheid, versieren is meestal vragen om te dansen
|
Citaat:
maar aangezien ik ook een vriendin heb, ga ik uberhaupt niet zo snel naar een meisje toe |
Citaat:
|
Ligt eraan als je versierd, zoek je een vriendin maar dat merk je vanzelf waneer hij versierd
|
Nou je kunt het ook voor de gezelligheid doen, maar zit een kans in dat ie het 2e probeert.
|
Hmm, leuke vraag.
Het ligt er heel erg aan hoe je met iemand in gesprek komt en hoe die iemand is. Ik ga zelf namelijk niet echt meer uit om iemand te versieren maar doe dit alleen als ik echt iemand leuk vind. Als ik dus met een meisje aan de praat kom en ze is echt leuk bestaat die kans dat de term versieren wel zo eerlijk is. Maar als ze niet leuk genoeg is, dan niet. |
Zoals al vaker gezegd:
Ik begin een praatje vanwege de gezelligheid en zie wel wat eruit rolt. Als het verder niet blijkt te klikken ben ik snel weer weg, als het gezellig is praat ik verder en zie ik wel waar het schip strand .. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |