![]() |
Laatste partij Legerkisten
Ik bied de volgende legerkisten aan…Ze staan niet gesorteerd. Het zijn GEEN nieuwe, maar als er ‘zéér licht versleten’ bij staat, kan je er van uitgaan, dat ze zo goed als nieuw zijn! Omdat ze net dat kleine beetje versleten zijn, moet ik ze zoe goedkoop aanbieden. Heb je vragen, opmerkingen of wat dan ook, mail me gewoon eventjes op dzouwe@hotmail.com…
Maat: 46 (295B) - Zéér licht versleten - € 37,50 (foto 1) Maat: 45 (290M) - Zéér licht versleten - € 37,50 (foto 2) Maat: 43 (270S) - Matige kwaliteit (scheur door zool!) - € 15,00 (foto 4 &4a) Maat: 43,5 (275B) - Zéér licht versleten - € 37,50 (foto 5) Maat: 43,5 (275M) - Licht versleten - € 25,00 (foto 7) Voor foto's, zie http://members.lycos.nl/dzouwe/Verkoop/kisten/ |
hoe kom je in hemelsnaam aan zoveel kistjes. en ik vind ze best duur want ik heb voor 35 euro nieuwe gekocht.
(lichte beschadiging anders mag een particulier niet verkopen kleine kras aan de binnenkant van de zool) |
Maat 46 is verkocht, als er tenminste stalen neuzen inzitten.
Je hebt mail. :D |
Snorry, ik heb dus de info van mijn vriend niet goed begrepen.
Er staan div nummers onder zijn schoen en het had dus moeten zijn 270M. Dus maat 43. Helaas geen deal dus............ nogmaals sorry. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is inderdaad niet duur voor ECHTE kisten
|
Nog iemand intresse?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb interesse in 43,5 .. op zich. Ik mail je wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ze voor 35 euro nieuw nog nooit iemand in gelopen. en deze zijn dus duidelijk al belopen.
maar dat waren de laatste paar dus daar ligt het aan. de niuew kosten 80 euro en die hebben ze in alle maten. dus... :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |