![]() |
waar..........
waar leer je?
boeiend :p |
ik in me kamer op me bed of aan me bureau
|
bureau, bed, tuinstoel in de zon :cool:
(om toch maar ff een reactie te geven :p ) |
op het dak
|
Citaat:
|
op mn kamertje aan t bureau
|
Pfff... dat wordt nog moeilijk voor me: als ik op mijn kamer ga leren lokt de computer teveel en bovendien zijn er van die 'leuke' bouwvakkers acher ons huis een gebouw aan t slopen die dus f*cking veel lawaai maken.
Ergerns anders in huis gaat niet, aangezien mijn moeder van die 'lieve' oppaskindjes heeft die op alle andere slaapkamers slapen en in de woonkamer lawaai maken. Dus ik denk dat ik maar in de bieb ga leren ofzo... :o |
Mwa.... gewoon aan mijn bureau... da's de enige plek waar geen mensen zijn (meestal :p)
|
Citaat:
|
Ergens in mij kamer.
|
op de kamer op zolder. maar ja,,, daar staat ook de pc.. :D
|
in de kamer, of in de computerkamer of op mn slaapkamer, en als het mooi weer buiten in een stoel bij de vijver.
|
Op mijn kamer, aan mijn bureau. Dat werkt gewoon het beste! Het eerste wat ik deze week heb gedaan is mijn kamer opgeruimd, dat ''moest'van mijn moeder omdat je dan beter kan leren!
Als het echt heel lekker weer is ga ik op het balkon zitten of in de tuin, maar dat werkt niet echt super; daar ben ik (nog) snel(ler) afgeleid! |
Als er niemand thuis is: in de woonkamer op de bank. Anders hier boven aan m'n bureau (nadeel is dat de computer dan naast me staat......)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |