![]() |
Je wereldje hier opgeven?
Als je nu een aanbod zou krijgen. Je krijgt de baan/opleiding van je leven, een mooi huis, auto, blablabla (allemaal gratis uiteraard) MAAR dan moet je wel per direct verhuizen naar de andere kant van de wereld. (Dit is niet erg realistisch, maar stel dat.. :))
Zou je dat doen? Alles en iedereen wat je hier hebt 'opgeven' en een nieuw leven ergens anders beginnen met veel rijkdom? |
Meteen. Maar dan neem ik wel mijn spullen mee. En de kat.
En als ik daar dan eenmaal ben en 'tig geld heb laat ik een stuk of drie, vier mensen die me het meest dierbaar zijn ook overvliegen. |
ja
|
Citaat:
|
Ookal zou ik niet rijk zijn.
Ik zou het wel doen. Geld maakt mij niet uit. Maar een nieuwe kans krijg je niet zomaar 1 2 3 en als dit echt zou zijn dan is dit echt een mooie kans om; en iets van de wereld te zien, en daadwerkelijk dingen uit je verleden achter te kunnen laten. Maar 1 ding wil ik dan wel mee nemen en dat is mijn kat :) Zonder hem (nu hij er nog is) ben ik nergens. |
jup
|
Citaat:
|
Nee!
|
zeker wel.
nieuwe omgeving, nieuwe kansen. |
Ja, als mijn vriendin mee mag. :cool:
|
'k Weet niet... 'k hecht sowieso niet zoveel waarde aan rijkdom of status, volgens mij zou ik toch voor m'n vrienden en omgeving hier gaan :)
|
Wanneer gaat het eerst volgende vliegtuig?
Familie en vrienden kan ik altijd nog opzoeken. De kat gaat mee en vriendlief mag kiezen.. aan de andere kant van de wereld gaan wonen met mij of hier wonen zonder mij. |
Ligt eraan waarheen... Amerika... liever niet... en nog wat landen...
daarnaast weet ik niet of ik zonder sommige mensen zou kunnen... |
als ik alleen m'n vriendin mee mag nemen, ga ik gelijk
als ik haar niet mag meenemen... ah what the fuck, dan ga ik ook |
Citaat:
ik zou niet gaan, ik wil alles hier niet opgeven. |
Waarschijnlijk wel, als het echt allemaal perfect zou zijn.
Heb overigens wel al een aanbod gekregen om voor een jaar weg te gaan (alles daar volledig betaald, tickets moest ik zelf betalen) , toch maar niet gedaan (was naar China en dat lijkt me toch een beetje eenzaam) |
Nee. Ik ben net een kat, als ik me ergens thuisvoel ga ik er nooit meer weg. Ik ben verliefd op mijn omgeving, mijn vriendjens, mijn alles. Dat ik uit huis moet ooit is al erg genoeg :p
|
Citaat:
|
ja. mijn vrienden zouden het wel begrijpen, niet leuk vinden, maar me steunen.
ik denk er namelijk aan om te vertrekken, het land van de rijzende sars. |
ja :o
|
Citaat:
|
Neuh, ben net een nieuw leven begonnen. Mischien als dat aanbod met een jaar of 5 voorbij komt zeilen.... maar nu? Nee.
|
Citaat:
|
Ja.
|
Op mijn vriendin en ouders na heb ik hier toch niet zoveel te verliezen, dus als m'n vriendin mee mag, waarom niet?
|
ik zou ook gaan. Je kan altijd nog terug gaan e.v.t. Enne zo een kans krijg je nooit een tweede keer
|
*pakt koffers in*
*kijkt op* Ow je biedt het niet eens echt aan :( Nou goed ik zou het per direct doen, de mazzel Nederland! [edit]typo |
nee, hier heb je al je familie, vrienden, enz..
plus dat ik me in zo'n land aan de andere kant van de wereld toch niet zou thuisvoelen waarschijnlijk. |
als ik mn honden mag meenemen wel ja
|
Nee
|
De baan van mijn leven!
Dat wil ik heel graag... Ik zou dus naar de andere kant van de wereld gaan, maar knutselsmurfie wel meenemen!! En alle andere lieve mensen om mij heen! |
De baan van m'n leven, een nieuwe omgeving etc.. allemaal mooie dingen, zou het absoluut niet voorbij laten gaan. Eerst maar eens alleen daar naartoe en als m'n vriend daar dan ook goed werk kan vinden, komt hij ook maar over... Baan van m'n leven met een mooi huis, auto en alles laat ik niet vliegen, zo'n kans krijg je maar 1 keer.
|
Ja
|
zeker weten.. kreeg ik maar zo'n aanbod (y)
|
Citaat:
|
Ja, maar dan moet m'n hond wel mee
|
nee, vriendschappen en familiebanden gaan boven geld/goede baan.
als t minder ver weg geweest zou zijn, had ik t nog wel geaccepteerd, maar ik weet van mezelf dat ik dit nooit lang vol zou kunnen houden |
ja (y)
|
Nee. Ik hou van Nederland en zou er nooit weg willen.
|
Citaat:
|
nee.
|
nee
ik zou wel graag een jaar willen reizen, maar verhuizen naar een ver land wil ik echt niet. mijn ouders hebben een paar jaar geleden gesolliciteerd naar een baan in Kenia, ik was zoo boos toen ik dat hoorde en zooo blij toen dat niet doorging :o |
Ligt er aan. Ik zou sowieso niet iedereen hier opgeven, daarvoor zijn iig m'n vriend en katten (en ook m'n ouders wel) veel te belangrijk.
Een meisje dat ik ken is in Australie blijven wonen toen ze daar een baan aangeboden kreeg, haar baas zou dan ook haar opleiding betalen en volgens mij heeft ze ook via haar werk een huisje gekregen, maar dan moest ze wel in Australië blijven wonen. |
Neuh.
|
En een ander saai leven gaan leiden?
No thanks |
Hell yeah!
|
Ik zou het alleen doen als mijn vriend ook mee mag. Verder lijkt het me een hele uitdaging om ergens anders opnieuw te beginnen!
|
ja.
|
50
|
Meteen! In a heartbeat...
Ik wil hier sowieso weg! Of ik het nou aangeboden krijg of er zelf achteraan moet gaan.. :p Niks dat me hier houdt! "One day I'll fly away.. And leave all this to yesterday!" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |