![]() |
ik heb shit met mn internet...
om de paar minuten knalt de verbinding er een paar seconden uit, tenminste dat is wat ik kan beoordelen aangezien msn me steeds afmeld om de paar minuten. ik heb msn opnieuw geinstallerd, hielp niet. alle pc's in mijn netwerk hebben dat probleem dus het ligt niet aan één bepaalde machine.
modem van @home gerest, hielp ook niet. probleem is er nog steeds. ik h een domein hier.. clients zijn win xp pro en de server is 2000 server. net heb ik even op de server gekeken en in het logboek staan allemaal fouten gemeld waar ik niet echt uitkom, maar het heeft iets met de dns te maken. kan iemand me vertellen wat het probleem is want ik snap er niets meer van. |
misschien handig als je die foutmeldingen even plaatst:)
|
De DNS-server(s) van @home zouden wel weer eens brak kunnen zijn. Gewoon wachten helpt dan vaak prima. :)
Heb je al op de @HOME support site gekeken voor storingen? En anders moet je @HOME even bellen en vragen of ze je modem opnieuw kunnen aanmelden. |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien heb ik dit probleem al 3 dagen. |
Citaat:
Citaat:
|
Staat bij outlook (express) niet ingesteld dat hij na verzenden en ontvangen de verbinding verbreekt.
|
Citaat:
|
Je kunt de verbinding trouwens ook helemaal niet verbreken als je Internet Explorer en Outlook hebt ingesteld op LAN-verbinding, maar dat terzijde.
Ik had het vroeger ook met UPC/chello. Je bent gewoon aan het typen, maar na tien minuten heeft de persoon nog steeds geen antwoord gegeven. Als je dan probeert je status te veranderen krijg je ineens 'Je kunt geen berichten versturen omdat je niet bent aangemeld'. Dat ligt 'm gewoon aan de enorme kutkwaliteit van de die provider. Kheb nu ADSL bij XS4ALL en nergens last van. |
ik heb dat ook, het ligt volgens mij aan de DHCP, want ik heb mn ip en al handmatig ingevoerd en ik heb er nu geen last van. Stink @home :mad:
|
Kheb net met @Home gebeld en ze hebben mn modem opnieuw in hun netwerk gehangen, maar het probleem is er nog steeds :S:(
|
Citaat:
|
Ik heb m'n 2000 server uitgezet, en nu werkt alles perfect. Dus het probleem ligt 'm daar, maar wat is er fout? :S
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde ook trouwens met e-mail de-mail server die de mail ophaalt. Heb je de laatse dagen iets geinstalleerd waarna het probleem is ontstaan? Ik zou alle services die verbinding maken of hebben met internet 1 voor 1 deinstalleren om te kijken welke het probleem veroorzaakt. Of je zet je server opnieuw op, geintje :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |