![]() |
gevraagd,gezocht....
hey kennen jullie mischien liedjes die worden gezongen door zwarten b.v jaz&beyonce bonnie and clyde zukke liedjes maar die dan wel in zijn snap je in te top 40 ofzo..
alvast bedankt |
zijn nepnegers ook goed?
donn-E - gekke players |
thnks
|
euh, kijk gewoon elke zondag naar de top 40, weet je het snel genoeg
en verder is de top40 1 grote verzameling (nep)negers dus gewoon alles daaruit downloaden :p |
R&B of rap?
|
liefst rap
|
kringspiertyfus - kontsnor
|
Skatjuh88 die t over zwarten heeft. Waarom vind ik dit fuckin dubieus hahaha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
d'oh
|
Djeez weet je hoe veel dat er zijn? Een paar voorbeelden dan maar:
R Kelly - Ignition (remix) Ja Rule & Ashanti - Mesmerize Ashanti - Foolish Busta Rhymes ft. Mariah Carey - I know what you want DJ Tomekk & Lil'Kim - Kimnotyze Nas - I can R Kelly & Jay-Z - Fiësta Swiss Beats - Bigger business Snoop Dogg ft. Pharell - Beautiful The Clipse - When was the last time |
Citaat:
|
Citaat:
Godverdomme wat hebben sommige mensen hier een belachelijke smaak. ps ik weet van geen van allen hun huidskleur (ik ben kleurenblind ;)) en sommige werken vaak samen (het overlapt). |
Citaat:
|
Ja.. zeg gewoon bruinen.
|
LOL waarom magf je niet "zwarten" zeggen? Is toch netzoals "bruinen" een kleur? Het enige wat ik vervelend vind is dat: je hebt zwarten gelen bruinen etc maar ook ineens blanken!! Waarom niet gewoon witten, hoe hypocriet.
|
Citaat:
Negroïde -> bruinen/negers Aziaten -> Aziaten :P vind ik wat meer toepasselijk. |
Citaat:
Arisch/Kaukasisch -> Arisch/Kaukasisch Negroïde -> Negroïde Aziaten -> Aziaten Beter :) |
't gaat hier om de muziek, stelletje lamzakken :)
|
download die soundtrack van ali g inda house ns, dan heb je pas een echte nepneger! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ps je moet wel na geven, de nummers die genoemt zijn is lang niet zo leuk als de bands die jij nu noemt ;) :) trouwens aan topicstarter: waarom wil je ingodsnaam Negroïde top 40 rappers??? |
De 88 in je naam is toch hopelijk wel je geboortejaar he?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |