![]() |
Engelse namen Harry Potter.
hallow, ik heb voor school even de engelse namen van harry potter personages nodig.. jullie kunnen me vast wel helpen?
Malfidus Dobby Aragog Ginny Smalhart Perkamentus Hermelien Ron Jammerende Jenny Hagrid en de naam van die gozer bij de basilisk... (tom riddle?) en verder: Feniks en brulbrief... dank voor hulp.. xx |
Citaat:
|
Malfidus - Draco Malfoy
Dobby - Dobby Aragog - Aragog Ginny - Ginny Weasley Smalhart - Gilderoy Lockhart Perkamentus - Albus Dumbledore Hermelien - Hermione Ron - Ron Weasley Jammerende Jenny - Moaning Myrtle Hagrid - Hagrid Marten Vilijn - Tom Marvolo Riddle (I am Lord Voldemort) en verder: Feniks - Fawkes the Phoenix brulbrief - Howler |
Thnx talon
je stygt in mn aanzien en je mag nu helemaal Fb worden ;) (al heb ik meer aan badbull dit keer ;)) |
graag gedaan.
|
|
Inclusief achternamen, voor zover bekend:
Malfidus = Draco Malfoy Dobby = Dobby Aragog = Aragog Ginny = Ginny Weasley Smalhart = Gilderoy Lockhart Perkamentus = Albus Dumbledore Hermelien = Hermione Granger Ron = Ron Weasley Jammerende Jenny = Moaning Myrtle Hagrid = Rubeus Hagrid tom riddle = Tom Marvolo Riddle Feniks = Fawkes brulbrief = Howler |
Hoe heet Harry Potter zelf dan in het Engels?
|
Malfidus = Draco Malfoy
Dobby = Dobby Aragog = Aragog Ginny = Ginny Weasley Smalhart = Gilderoy Lockheart Perkamentus = Albus Dumbledore Hermelien = Hermione Granger Ron = Ron Weasley Jammerende Jenny = Moaning Myrtle Hagrid = Rubeus Hagrid en de naam van die gozer bij de basilisk... (tom riddle?) = Tom Marvolo Riddle en verder: Feniks en = Fawkes the phoenix brulbrief... = ... fok, vergeten. Grmbl. <edit> Idd, howler. |
Bikkelvrouw had ze allaaang gehad volgens mij....
dankzij mij :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom wordt alles nu 3 keer erneergezet dan? wil iedereen laten zien dat ze de engelse namen kennen ofzo? :confused: :p
|
Ja, maar jij mag ook nog wel 'n keer hoor.
|
Ach, nu ken ken ik na drie keer de Nederlandse namen tenminste ook. Ik heb HP namelijk in het engels gelezen en had eerder geen idee van de nederlandse namen. Bedankt mensen! :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |