![]() |
vertrouwen
Laatst had ik een hoofdkussengesprek met mn vriend en toen vertelde hij dat hij me niet 100% vertrouwde, omdat ik (ver voordat ik wat met hem kreeg) een keer met een goede vriend van me had gezoent en het verder niets betekende...
ik weet niet goed wat ik moet doen. ik wil graag dat hij me vertrouwd.. ik loop nu al de hele dag er mee rond (gister ook) en ik kan er niet van slapen... ik wou t ffies kwijt.. zit er heel erg mee.. |
ach, waarschijnlijk maak ik er een groter probleem van dan t is, maar tog
|
Nee hoor, jij maakt er geen groter probleem van dan het is, maar je vriend! Heel veel mensen zoenen weleens met iemand zonder daarna "verder" met elkaar te gaan, als jullie daar allebei vrede mee hadden, dan is er toch niets aan de hand? Ik snap niet waarom je vriend je niet vetrouwd. Zeg hem gewoon wat jij hier van vindt. want volgens mij vindt je het grote onzin.. en dat is het ook! Maak je maar niet te veel zorgen!
|
ik snap t gewoon niet..
en ik bedoel: ik wil gewoon echt alles doen om m te laten zien/bewijzen dat hij me echt kan vertrouwen, maar ik zou ook niet weten hoe... |
Citaat:
Wellicht beschouwt hij jullie huidige situatie ook als iets dat ( voor jou ) niets betekent.. probeer hem duidelijk te maken dit niet het geval is.. wees bereid hem veel toe te vertrouwen... praat veel( intiem ) en het komt vast wel goed.. ;) |
ey mensen.. bedankt.. ik weet dat t nie zolang hier staat, maar ik moest t gewoon ergens kwijt..
ik had m n mail gestuurd en nu heb ik n mail trug gehad. hierin verteld hij: dat hij me wel vertrouwd, maar dat hij bang is om me kwijt te raken en dat wil hij niet. hij was eerst bang dat de afstand tussen ons (hij woont in amsterdam en ik in baarn (vlakbij amersfoort)) fataal zou worden maar daar is ie niet meer bang voor. hij denkt dat ie gewoon steeds iets nieuws zoekt om iets te vinden waardoor hij me misschien kwijt zou kunnen raken.. naja, iig dank je wel nog.. moest t ffies ergens kwijt... |
Sommige mensen vertrouwen gewoon niemand voor de volle 100%.
|
Citaat:
|
dan kan je er wel tenminste over nadenken wat je zegt.. ben blij voor je hoor, Loontje!! :)
|
Citaat:
thnx jos.. lief van je.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toch snap ik nog steeds niet dat hij je daarom niet volledig vertrouwd tis niet dat je vreemd ging ofzo.... maar ben blij dat hij nu heeft laten weten wat hem dwarszit. En laat hem gewoon duidelijk merken dat hij je niet kwijt zult raken.
|
Citaat:
en toen dat was, toen kende ik m alleen via msn... en ik heb t toch eerlijk verteld? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |