![]() |
Talent!
Wat is jou talent?
Waar ben je echt goed in? Muziek maken? Zingen? Tekenen? Schilderen? (serieuze replies graag :o ) |
Ik heb niet echt een talént, maar ik kan redelijk pianospelen zonder ooit les gehad te hebben... en noten lezen kan ik ook al niet :o
verder kan ik niks.... :( |
ik kan heel goed liegen en acteren
|
Citaat:
|
ik kan goed Boeren :o
|
Serieuze replies? Ik wil best zeggen wat mijn talent is, maar dan word ik vast een arrogant kutstudentje gevonden, dus ik laat het maar achterwege.
|
Citaat:
Maar goed mijn talent?? Uhm... Nee kan niks bedenken. Misschien dat er in het leger wel een talent tevoorschijn komt. |
Citaat:
|
Uhm.. acteren(theater, kleinkunst) tekenen/schilderen, fotografie, ik speel gitaar... kortom, iets artistieks... :p
|
Citaat:
Jij kan zoveel! - Lief zijn - Lief zijn - Lief zijn Genoeg :o? |
liegen kan ik ook altijd heel goed.. :o ik verzin de meest rare dingen om onder straffen van leraren ed uit te komen
|
Waterpolo en studeren toch wel.. :)
|
Citaat:
Ik weet het, nu klink als een oude bok.. :p |
Ik kan heel goed imiteren. :\ En dan bedoel ik eigenlijk dat ik dingen pas goed kan als ik heb gezien hoe het moet,en niet als je me uitlegt hoe het moet, zonder het voor te doen.
En dat is serieus |
Citaat:
|
Praten
serieus! |
ik ben een gitaargod, zonder ooit een les te hebben gehad
ik heb in de gelderse selectie gevoetbald ik kan goed zingen ik kan superveel stemmetjes e.d. nadoen, net als die gast in police academy ik kan over iemand van m'n eigen lengte heenspringen ik kan 4 talen vloeiend spreken |
luisteren
|
Citaat:
ik ehm geen idee :o |
Hmm.. ik kan wel ok schrijven, heb een grote woordenschat... dat vatten we dus maar even samen in dat ik goed ben ik talen.
Enn.... ik kan ook wel goed leren :) |
Ik kan vrij goed tekenen (nog niet goed genoeg! Maar ooit...), schrijven, piano spelen. Ik ben behoorlijk muzikaal, weet heel veel van zingen en kan dat bij anderen goed beoordelen, maar ik heb zelf helaas niet een goede stem (kan wel zingen, maar dan heb je maar de helft), Eh... Ik ben goed in talen, ik begrijp snel hoe ze in elkaar zitten e.d. Ik heb een talent voor mensen overtuigen *grijns* En, zoals je ziet, geen gebrek aan zelfvertrouwen :p
Oh! En ik kan goed klimmen! Mwaha. Wat ik niet kan is dansen :o Ik heb een prima gevoel voor ritme, maar mijn lijf werkt er gewoon niet bij mee. Mijn handen, mond en voeten kunnen het, maar de rest niet :( |
Citaat:
|
Ik kan heel goed dingn uitstellen... vooral huiswerk enzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb verborgen talenten! maar ze zitten wel iets te diep begraven:S
Verder kan ik voor een meiske goed voetballen en tsjah, snel typen lukt ook wel aardig |
irritant zijn
idioot doen negers aantrekken :confused: :D lezen vaag lullen brood smeren knuffelen :) lui zijn lief doen uitgaan redelijk cijfers halen zonder iets te doen talen ehm ja, ik kan nog best wel dingen goed :D |
geen id
|
ow, en ik ben ook heel erg goed in mezelf boos maken over onrecht in deze wereld :mad: :o
en minister van Immigratiebeleid zijn :cool: kom allemaal maar binnen hoor, genoeg plek in Friesland enzo :D :p |
Citaat:
Ow en mijn talent...uhm talent is zo'n groot woord. Ik kan wel aardig goed dansen, ik werk hard aan m'n zang- en acteerkunsten. Ja eigenlijk alles op het 'creatieve vlak' trekt me wel (schrijven, tekenen enz). Verder kan ik goed praten :p |
Ik ben goed in dichten want ik heb een dichtwedstrijd gewonnen. :) :D
Ik kan ook goed verhalen schrijven en ik ben heel muzikaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf heb geen talenten. Ik droomde er altijd van de nieuwe Ajax-ster te worden, maar ja, te weinig voetbaltalent... |
ik heb af en toe periodes dat ik goede gedichten kan schrijven
|
Geen.
|
tekenen kan ik vrij goed
kan heel snel verhalen schrijven en heb een vrij grote fantasie kan goed lachen :cool: en ik schijn vrij goed te kunnen dansen zonder veel les te hebben gehad |
Beetje stom om zoiets over jezelf te zeggen, maar ik heb aardig aanleg voor muziek arrangeren.
|
Citaat:
|
kan wel redelijk goed zingen...zit al 8 jaar ofzo op pianoles dus dat kan ik ook wel, maar het is geen talent denk ik(heb nl mn B diploma pas tijdens mn 6de jaar gehaald :o :o )...verder nix :(
|
Ik kan geweldig onsamenhangende onzin verkondigen :o
Teveel tijd om na te denken en teveel Hans Teeuwen. |
ik ben erg goed in het vertalen van portugese teksten.
|
Citaat:
|
Golfen
|
Citaat:
On second thought... Arme Wouter! Arme teentjes van Wouter :P |
Ik ben wel goed in Nederlandse spelling.
(Goh, wat een talent!) |
mijn talenten zijn...
-lekker knutselen enzo<--handvaardigheid dus..zeggen ze hoor...en liegen :D en toneelspelen..ennuh....verder ben ik er nog niet 8ter! |
Citaat:
|
Ik ben niet in het bezit van bijzondere talenten
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |