![]() |
Medieval: Total War
Weet iemand of deze game een beetje opbokst tegen de Shogun versie uit de total war serie? Ik heb Shogun nu namelijk uitgespeeld, en een zelfde soort spel in een ander jasje lijkt me wel wat.
Dus mijn vraag ==> leuk spel? bij voorbaat dank. |
Citaat:
Citaat:
|
hey.. ik wacht met volle smart op Rome: total war :D
www.totalwar.com maar ik ken de eerdere delen niet.. shogun total war, medieval: total war.. maar lijkt mij wel eens vet zo massieve oorlog spel :D dussuh hoop dat Rome een beetjuh snel komt :) CIAO |
http://www.totalwar.com/community/images/b5.jpg mooi spel, heb um nog nie wil um wel
|
Citaat:
Ik heb shogun ook uitgespeeld en van medieval: total war de demo gespeeld. Tegen die tijd was er al bericht van rome:enz en ik kon geen download voor medieval:enz vinden ;) |
Citaat:
|
Citaat:
maar weet iemand wat van een release date van het spel rome? ennuh iemand wat sappige info erover? want van die site word ik eigenlijk niet echt veel wijzer.. beetjuh het standaart verhaal wat ik al ken van de total war spellen.. en wat vinden jullie echt het leukst aan deze spellen? CIAO |
Citaat:
|
whahaha.. keej wat jij wil krokodil
bosjes bomen kan ik mee leven :) maar wat is voor jullie de grote aanrader om deze spellen te spelen? twijvel misschien toch wel een beetjuh CIAO |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |